Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2010 16:41 - ул. Димитър Хаджикоцев, София, дава под наем, 4- стаен апартамент в Лозенец Автор: vladimiryosifov Категория: Бизнес
Автор: lado Категория: Политика   
Прочетен: 1137 Коментари: 9 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В такъв случай аз пък продавам едно куцо магаре, две офци с три шилета, дърт пърч, една чавка препарирана и една дизия чанове.
Може и натурална размяна за трабанта на Мони Паси.
Подарявам гуми употребявани - за нищо не стават, освен да си запали човек огън.
За идната зима може и да потрябват - като гледам как искат да направят парното отопление по-скъпо от експедиция до Марс. А ! Ттърся да си купя съдия, ама от по-евтините. Засега нямам нужда от услугите му, ама знае ли човек?
Абе, айде стига глупости, че се омерзих не на шега.
Ясно е , че бизнесът почти умря, ама да си направиш блог, за са връзваш двата края, не ми се види много читаво действие.
Така един куп политици си направиха блогове тук непосредствено преди изборите,та дано прелъжат някоя заблудена електорална единица, и ги зарязаха веднага след тях. 
Какво ми пречи обявата на адаша? 
Не ми пречи, но е жалко и смешно, страшно и зловещо - и всичко това наведнъж. 
Да продаваш въжета в дома на обесен - нима не е зловещо?
Ако на някого му стане неприятно, надали ще съм виновен аз, но се извинявам , ако се получи така.



Гласувай:
8



1. lado - Офца - овца, уфсъ, уфтсъ Пърч - ...
04.06.2010 16:43
Офца - овца, уфсъ, уфтсъ
Пърч - пръч, козел, мъжка коза
цитирай
2. tit - Ами - всеки каквото може и умее!:)
04.06.2010 17:12
И блоговете като хората...
Мислиш, че в живота повече се лъжат?
Проявил инициатива човекът - тия, дето търсят квартира в Лозенец може и да са на тумби в Блогбеге! Знае ли човек?:))
И мисля, че козелът си е козел, а мъжката коза - коза!
Т.е. не всяка мъжка коза е козел, не ли?:)))
цитирай
3. lado - И блоговете като хората. . . Мислиш, ...
04.06.2010 17:18
tit написа:
И блоговете като хората...
Мислиш, че в живота повече се лъжат?
Проявил инициатива човекът - тия, дето търсят квартира в Лозенец може и да са на тумби в Блогбеге! Знае ли човек?:))
И мисля, че козелът си е козел, а мъжката коза - коза!
Т.е. не всяка мъжка коза е козел, не ли?:)))

Тъжно ми стана, затова се халосвам. Не ми се ще да проверявам какви са му сайтовете на човека и какъв зор го е довял тука. Пълно халосване си е това мойто (моето). Изпускам пара, и изпуснах парАта...
цитирай
4. анонимен - Ладо, както съм казвал неведнъж,
04.06.2010 19:17
ти си неподражаем и уникален. Пак ме разсмя много!!!
цитирай
5. lado - ти си неподражаем и уникален. Пак ме ...
04.06.2010 19:57
kushel написа:
ти си неподражаем и уникален. Пак ме разсмя много!!!

Човече, не знам - леко ме беше срам да го пусна това, ама ....
Повдигна ми настроението. Добре ми е, когато ме хвалят (ласкаят) . А това си е грях. Колко пъти съм искал да похваля някого - и как съм се затруднявал ! Да не е подлизурско, да не е лигаво, да не е двусмислено , а и кой съм аз ,че да си позволявам да оценявам, па макар и положително ! Значи - абе, "ти си велик , и аз те разбрах, значи и аз съм нещо малко не по-малко велик от тебе!"
Хич не ми е лесно...:)))
цитирай
6. анонимен - Знаеш ли Ладо.
04.06.2010 20:03
Много съм скъп на оценките и рядко похвалвам някого. Но също така смятам, че трябва да получи похвала, всеки който заслужава, защото човек за това живее, да получава признание ако е развил дарби и таланти. Я се огледай да видиш дали похвалените от мен са повече от 10 души.
цитирай
7. lado - Благодаря!
04.06.2010 20:10
Благодаря!
цитирай
8. haralanov - Знаеш ли Владо...
05.06.2010 14:56
Преди повече от година време,разменихме някое и друго изречение тук в блог бг с депутата(тогава)от НДСВ Минчо Спасов.Хем ми е адаш човека,хем и Ямбол е наблизо.И той заряза блога вече...Както и да е.Той най-сериозно си мисли,че времето на управлението на НДСВ е било най-доброто за България!Бях удивен(меко казано) от подобна мисъл,щукнала в главата на човек,който на всичкото отгоре беше и май шеф на комисията по национална сигурност в Народното събрание.
цитирай
9. lado - Здравей, Минчо! Той имаше 2 блога, ...
05.06.2010 15:36
Здравей, Минчо! Той имаше 2 блога, беше поръчал на една женица да му списва другия блог, и областния на Пловдив - дърт комуняга, и Надежда Тодорова . То сега ако седна да ги търся нарочно - и още ще излязат, ама не ми е работа ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lado
Категория: Изкуство
Прочетен: 2652215
Постинги: 65535
Коментари: 5893
Гласове: 20657
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930