Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2010 17:04 - Божкеее, и това доживях! Ако имате нужда от спешно повръщане....
Автор: lado Категория: Политика   
Прочетен: 6458 Коментари: 66 Гласове:
17

Последна промяна: 28.07.2010 22:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
http://vbox7.com/play:faec7fea

Уникално! Чуй "Черната овца" на Ахат в изпълнение на Лили Иванова! (Мразещите Ахат може да почерпят - който чуе гаврата (кавъра) на другарката Иванова, повече не може да слуша оригинала) 

 28/07/10 15:31
След слуховете в последните седмици, че гранд примата на родната естрада Лили Иванова залита по далеч по-тежките жанрове, вече имаме и официално потвърждение.

 

В мрежата се появи нова версия на най-големия хит на Ахат - "Черната овца", изпълнявана именно от музикалната легенда.

За първи път хеви метъл парчето прозвуча в публиката в Разград преди около два месеца, когато за изненада на публиката Лили подхвана популярния рефрен "Аз сам си избрах тази съдба".

image

Оттогава тя често изпълнява култовия хит от края на 80-те пред фенове на концертите си, но досега така и парчето не бе достъпно за почитателите й в интернет.

Този път обаче, проблем с авторски права няма - Ахат лично са дали благословията си примата да ползва песента, като дори признават, че "това е голямо признание за композитора Божидар Главев и тях самите".

Що се отнася до нестандартното ново амплоа, Лили лаконично отсича - "светът се променя и ние трябва да се променяме с него"... 



Тагове:   нужда,


Гласувай:
17



1. apostapostoloff - Отврат!
28.07.2010 17:10
Отврат! Все едно Синатра да ти пее Satisfaction...
цитирай
2. gothic - Баси, ще напиша това, което написах ...
28.07.2010 17:16
Баси, ще напиша това, което написах когато сложиха същото във Фейса, в Кравай реюниън...Не съм се потрисал по-силно откакто Бритни Спиърс изпя I love rock'n'roll. Немат ли умора тия бе?
цитирай
3. lado - Загазваме яко по всички линии. . .
28.07.2010 17:16
Загазваме яко по всички линии...
цитирай
4. lado - Баси, ще напиша това, което написах ...
28.07.2010 17:19
gothic написа:
Баси, ще напиша това, което написах когато сложиха същото във Фейса, в Кравай реюниън...Не съм се потрисал по-силно откакто Бритни Спиърс изпя I love rock'n'roll. Немат ли умора тия бе?

Трябваше да сложа предупреждение!
цитирай
5. lado - Баси интрото. . . Баси акцентите. . .
28.07.2010 17:21
Баси интрото...
Баси акцентите...
цитирай
6. анонимен - Това ако не е ГАВЪР ВЕРСИЯ
28.07.2010 17:29
здраве му кажи.
цитирай
7. lado - Баси, ще напиша това, което написах ...
28.07.2010 17:30
gothic написа:
Баси, ще напиша това, което написах когато сложиха същото във Фейса, в Кравай реюниън...Не съм се потрисал по-силно откакто Бритни Спиърс изпя I love rock'n'roll. Немат ли умора тия бе?

"Овцата" на другарката Иванова е с пъти по-гадна от Бритна....
цитирай
8. lado - здраве му кажи. Овър ми е на мене. . . .
28.07.2010 17:32
katana написа:
здраве му кажи.

Овър ми е на мене....
цитирай
9. lado - Отврат! Все едно Синатра да ти пее ...
28.07.2010 17:39
apostapostoloff написа:
Отврат! Все едно Синатра да ти пее Satisfaction...

Да, отвратителни асоциации ме спохождат и мен.
цитирай
10. анонимен - здраве му кажи. Овър ми е на мене. . . . ...
28.07.2010 17:44
lado написа:
katana написа:
здраве му кажи.

Овър ми е на мене....

Ладо, това е малкото дяволче...Ами ако идеята беше хрумнала на Азис? :-))) Да извие кръшно тяло и пусне меден глас? А? :-))))))))))))))))
цитирай
11. lado - здраве му кажи. Овър ми е на мене. . . . ...
28.07.2010 17:47
katana написа:
lado написа:
katana написа:
здраве му кажи.

Овър ми е на мене....

Ладо, това е малкото дяволче...Ами ако идеята беше хрумнала на Азис? :-))) Да извие кръшно тяло и пусне меден глас? А? :-))))))))))))))))

Оказвам се човек без въображение ...Та не разбрах - май трябва да почерпя, че костинбродският ...ром, славей, сиганин, не се е сетил!?
цитирай
12. анонимен - lado,
28.07.2010 17:59
все пак сложи предупреждението. Някой наистина може да се издрайфа.
Поне моята реакция беше такава, когато ми я пуснаха. От тогава не мога да я слушам и в оригинал.
Да им имам признанията на Ахат ... Трябва да се срамуват всъщност, ако са го слушали.
Аман от нагаждачи към новото, променено време. На ход са пайнерските кифли или Веско Маринов. Амин.
цитирай
13. bowman - ...
28.07.2010 18:08
...Това някъв майтап ли трябва да е ..
цитирай
14. lado - . . . Това някъв майтап ли трябва да е. ...
28.07.2010 18:29
bowman написа:
...Това някъв майтап ли трябва да е ..

Да бе, майтап! Не е ,братко, насериозно си се взимат!
цитирай
15. lado - все пак сложи предупреждението. ...
28.07.2010 18:33
animo написа:
все пак сложи предупреждението. Някой наистина може да се издрайфа.
Поне моята реакция беше такава, когато ми я пуснаха. От тогава не мога да я слушам и в оригинал.
Да им имам признанията на Ахат ... Трябва да се срамуват всъщност, ако са го слушали.
Аман от нагаждачи към новото, променено време. На ход са пайнерските кифли или Веско Маринов. Амин.

Кво да кажат и Ахат!? Ама можеше и по-мъжки да я отрежат.
цитирай
16. анонимен - здраве му кажи. Овър ми е на мене. . . . ...
28.07.2010 18:41
lado написа:
katana написа:
lado написа:
katana написа:
здраве му кажи.

Овър ми е на мене....

Ладо, това е малкото дяволче...Ами ако идеята беше хрумнала на Азис? :-))) Да извие кръшно тяло и пусне меден глас? А? :-))))))))))))))))

Оказвам се човек без въображение ...Та не разбрах - май трябва да почерпя, че костинбродският ...ром, славей, сиганин, не се е сетил!?

Ще се почерпим... И в пазва ще плюем.... Абе, Киро Щуреца взе ли орден от Гоце Президенто?
цитирай
17. lado - здраве му кажи. Овър ми е на мене. . . . ...
28.07.2010 18:47
katana написа:
lado написа:
katana написа:
lado написа:
katana написа:
здраве му кажи.

Овър ми е на мене....

Ладо, това е малкото дяволче...Ами ако идеята беше хрумнала на Азис? :-))) Да извие кръшно тяло и пусне меден глас? А? :-))))))))))))))))

Оказвам се човек без въображение ...Та не разбрах - май трябва да почерпя, че костинбродският ...ром, славей, сиганин, не се е сетил!?

Ще се почерпим... И в пазва ще плюем.... Абе, Киро Щуреца взе ли орден от Гоце Президенто?

Ще вземе - заложил съм при Ейен каса бира,че ще го вземе! Ако му го дадат де! Щот аз на комунисти не вярвам.
цитирай
18. dolsineq - Така и така се е пуснала по метъла, да ...
28.07.2010 18:48
Така и така се е пуснала по метъла, да опита и на Дийп Пърпъл...;)
цитирай
19. gothic - Така. . . Пърпъл, после Мотърхед, ...
28.07.2010 18:51
Така...Пърпъл, после Мотърхед, после Слейър.....Напалм Дет....Кредъл ъф Филт....и кой не прослуша тогава патагонски фолклор....да не ми е Пламен името
цитирай
20. lado - Така. . . Пърпъл, после Мотърхед, ...
28.07.2010 18:54
gothic написа:
Така...Пърпъл, после Мотърхед, после Слейър.....Напалм Дет....Кредъл ъф Филт....и кой не прослуша тогава патагонски фолклор....да не ми е Пламен името

Пламене, напалм дет е доста добро лекарство, ама нема кой, не е хуманно! А нейното хуманно ли е?
цитирай
21. lado - Долси, недей дава идеи на другар...
28.07.2010 18:56
Долси, недей дава идеи на другарката Иванова! Щото ей я де е Патагония!
цитирай
22. dolsineq - Ако беше изпяла "Бяла роза...
28.07.2010 19:08
Ако беше изпяла "Бяла роза", можеше и да съм по-толерантна, но да заблее "Черната овца" е вече прекалено...;-))))))
цитирай
23. gothic - Така. . . Пърпъл, после Мотърхед, ...
28.07.2010 19:37
lado написа:
gothic написа:
Така...Пърпъл, после Мотърхед, после Слейър.....Напалм Дет....Кредъл ъф Филт....и кой не прослуша тогава патагонски фолклор....да не ми е Пламен името

Пламене, напалм дет е доста добро лекарство, ама нема кой, не е хуманно! А нейното хуманно ли е?



Братче, и ветеринарно не е :(
цитирай
24. boristodorov56 - Кажи
28.07.2010 20:41
къде да видя това чудо на чудесата?
цитирай
25. lado - къде да видя това чудо на чудесат...
28.07.2010 21:44
boristodorov56 написа:
къде да видя това чудо на чудесата?

Няма картинка, само звук! Предполагам ,че с картинка може да има летален изход за някои зрители!
цитирай
26. darktales - :))))))
29.07.2010 00:19
Ааа, ревете, а? А едно време Саманта Фокс като пя на "Орфея" Rock and Roll all night, тогава що не ревяхте, а я зяпахте в циците?
цитирай
27. lado - Ааа, ревете, а? А едно време Саманта ...
29.07.2010 06:55
darktales написа:
Ааа, ревете, а? А едно време Саманта Фокс като пя на "Орфея" Rock and Roll all night, тогава що не ревяхте, а я зяпахте в циците?

Нямам спомен :)))))
То и сега от време на време поглеждам чалгаджийките, ама без звук...
"Орфей" - горкият - и фестивалът, и легендата!
цитирай
28. darktales - lado
29.07.2010 09:58
То и сега от време на време поглеждам чалгаджийките, ама без звук...

Както казал един чужденец - "какви хубави проститутки имате, а че могат и да пеят" :))))))
цитирай
29. scarlety - Aха-ха-ха!
29.07.2010 10:13
Абе аз трудно повръщам,но ще взема един леген за всеки случай:)))))
Ладо,чалгаджийките ако им хвърляш по едно око без звук,тук трябва да си и без звук и без картина!:)))))
цитирай
30. umma - Някои хора...
29.07.2010 10:22
не знаят кога да спрат, Лили Иванова е от тях!
За съжаление...
Не повърнах, ама ми е хем смешно, хем тъжно...
Господи, що не слезеш да си прибереш - поне Ти - вересиите?!
цитирай
31. baimomchil - Интересно ако това не беше Лили Иванова
29.07.2010 10:57
просто някакъв анонимен глас - щяхте ли да казвате същото?

Да песента звучи нестандартно, но не бих казал отвратно.

В крайна сметка, по-добре късно, отколкото никога, Лили Иванова е преоткриала праведната музика. Евала за което.
цитирай
32. dolsineq - просто някакъв анонимен глас - щ...
29.07.2010 11:35
baimomchil написа:
просто някакъв анонимен глас - щяхте ли да казвате същото?

Да песента звучи нестандартно, но не бих казал отвратно.

В крайна сметка, по-добре късно, отколкото никога, Лили Иванова е преоткриала праведната музика. Евала за което.


Никога не е късно да станеш за резил...
цитирай
33. ianchefff - аз искам да изпее
29.07.2010 11:36
"Ace of spades".

\m/
//
цитирай
34. cefulesteven - Определено ми хареса.
29.07.2010 11:42
Определено ми хареса.
цитирай
35. lado - То и сега от време на време поглеждам ...
29.07.2010 12:43
darktales написа:
То и сега от време на време поглеждам чалгаджийките, ама без звук...

Както казал един чужденец - "какви хубави проститутки имате, а че могат и да пеят" :))))))

:))))))))))))) Уцелил е човекът - отстрани се вижда по-добре
цитирай
36. lado - Абе аз трудно повръщам, но ще взема ...
29.07.2010 12:46
scarlety написа:
Абе аз трудно повръщам,но ще взема един леген за всеки случай:)))))
Ладо,чалгаджийките ако им хвърляш по едно око без звук,тук трябва да си и без звук и без картина!:)))))

Най-добре да не бях разбрал за това ...........не знам как да го нарека-експеримент не е, изкуство не е - абе повръщня си е (сори)
цитирай
37. lado - не знаят кога да спрат, Лили Иванова ...
29.07.2010 12:49
umma написа:
не знаят кога да спрат, Лили Иванова е от тях!
За съжаление...
Не повърнах, ама ми е хем смешно, хем тъжно...
Господи, що не слезеш да си прибереш - поне Ти - вересиите?!

Аз съм по-краен : Не трябваше и да почва, защото няма душа. За музиката трябва чувство, а не толкова глас... Ако се съчетаят двете - става магия!
цитирай
38. lado - просто някакъв анонимен глас - щ...
29.07.2010 12:53
baimomchil написа:
просто някакъв анонимен глас - щяхте ли да казвате същото?

Да песента звучи нестандартно, но не бих казал отвратно.

В крайна сметка, по-добре късно, отколкото никога, Лили Иванова е преоткриала праведната музика. Евала за което.

Байче, когато анонимното Кен лиии ни разнесе по света ,ти кефи ли й се?
Нейното не е преоткриване на праведната музика, нейното е неистов опит да стои над ....... (по избор) - справка Асен Гаргов.
Освен това имаш право да нямаш вкус (и слух)
цитирай
39. lado - "Ace of spades". \m/...
29.07.2010 12:54
ianchefff написа:
"Ace of spades".

\m/
//

Аз искам да не е почвала да пее......:)))))))))
цитирай
40. ianchefff - мога да го приема като експеримент
29.07.2010 12:55
това нещо.
Има глас другарката Иванова, това е факт.
Но, прав си lado, че няма душа, което си е кофти, откъдето и да го погледнеш.
цитирай
41. анонимен - Хайде стига бе
29.07.2010 12:56
Това е гавра с тази велика песен.
Ама лейтенант Иванова нали е безмъртна, наумила си е да пее песните на всички певци в бг, нали мисли че ще ги надживее.
цитирай
42. lado - Определено ми хареса. Странно к...
29.07.2010 12:58
cefulesteven написа:
Определено ми хареса.

Странно какво ти е харесало. По-добре ли е от оригинала? Не !
Аранжимента хубав ли е? Не!
Имаш право да ти харесва. Мнозинството се кефи и на чалгата.
цитирай
43. lado - Това е гавра с тази велика песен. Ама ...
29.07.2010 13:08
grobarq написа:
Това е гавра с тази велика песен.
Ама лейтенант Иванова нали е безмъртна, наумила си е да пее песните на всички певци в бг, нали мисли че ще ги надживее.

Мани, мани....
цитирай
44. 0rth0d0x - Това не е истина , нали???
29.07.2010 13:13
Моля те, кажи ми че е някаква грешка!!!!!!!!!!!
Пфуууу...
Не харесвам Ахат, ама това е ПРЕКАЛЕНО...
цитирай
45. lado - Моля те, кажи ми че е някаква греш...
29.07.2010 13:18
0rth0d0x написа:
Моля те, кажи ми че е някаква грешка!!!!!!!!!!!
Пфуууу...
Не харесвам Ахат, ама това е ПРЕКАЛЕНО...

Докси, има линк - но не го пускай, остани си със старите впечатления.
цитирай
46. cefulesteven - Определено ми хареса. Странно к...
29.07.2010 13:19
lado написа:
cefulesteven написа:
Определено ми хареса.

Странно какво ти е харесало. По-добре ли е от оригинала? Не !
Аранжимента хубав ли е? Не!
Имаш право да ти харесва. Мнозинството се кефи и на чалгата.


Винаги ми е било трудно да сравня кавъра с оригинала, а винаги кавъра ме е карал да се кефя още повече на идеята в оригинала. Особено когато има в кавъра различни изразни средства, както е и в случая. Не може да става дума за сравнение никога между кавър и оригинал, защото оригинала е вдъхновен свисше, а кавъра е вдъхновен от оригинала, но когато е достатъчно добър той прави оригинала да звучи като онова свисше, което е вдъхновило появата му. В случая става въпрос за едно от двете ми най-любими рок парчета на български, другото е "Конникът" на "Щурците". "Черната овца" е може би най-голямото предизвикателство за кавър на български рок хит. Ако го беше направила метъл - група, щеше да е най-вероятно много по-близко до звучението на "Ахат", но просто ми се е искало да чуя нещо различно. Самият факт, че го прави толкова признат певец, любимец на много, макар и други поколение е гъдел не само за творците на парчето, а и на фенове на стила, като мен.


цитирай
47. lado - Определено ми хареса. Странно к...
29.07.2010 13:28
cefulesteven написа:
lado написа:
cefulesteven написа:
Определено ми хареса.

Странно какво ти е харесало. По-добре ли е от оригинала? Не !
Аранжимента хубав ли е? Не!
Имаш право да ти харесва. Мнозинството се кефи и на чалгата.


Винаги ми е било трудно да сравня кавъра с оригинала, а винаги кавъра ме е карал да се кефя още повече на идеята в оригинала. Особено когато има в кавъра различни изразни средства, както е и в случая. Не може да става дума за сравнение никога между кавър и оригинал, защото оригинала е вдъхновен свисше, а кавъра е вдъхновен от оригинала, но когато е достатъчно добър той прави оригинала да звучи като онова свисше, което е вдъхновило появата му. В случая става въпрос за едно от двете ми най-любими рок парчета на български, другото е "Конникът" на "Щурците". "Черната овца" е може би най-голямото предизвикателство за кавър на български рок хит. Ако го беше направила метъл - група, щеше да е най-вероятно много по-близко до звучението на "Ахат", но просто ми се е искало да чуя нещо различно. Самият факт, че го прави толкова признат певец, любимец на много, макар и други поколение е гъдел не само за творците на парчето, а и на фенове на стила, като мен.



Другарката Иванова има топли чувства само в червата, така че няма как да почувства каквото и да е , освен негативни неща - злоба,завист,надменност, и прочие. Наивно е да си мислиш,че нещо би я вдъхновило ! Вдъхновението е възвишено чувство , присъщо на творците. Тя не е творец, тя е ретранслатор на Тончо Русев и сие....
цитирай
48. baimomchil - просто някакъв анонимен глас - щ...
29.07.2010 13:35
lado написа:
baimomchil написа:
просто някакъв анонимен глас - щяхте ли да казвате същото?

Да песента звучи нестандартно, но не бих казал отвратно.

В крайна сметка, по-добре късно, отколкото никога, Лили Иванова е преоткриала праведната музика. Евала за което.

Байче, когато анонимното Кен лиии ни разнесе по света ,ти кефи ли й се?
Нейното не е преоткриване на праведната музика, нейното е неистов опит да стои над ....... (по избор) - справка Асен Гаргов.
Освен това имаш право да нямаш вкус (и слух)


Аре да не ми лепиш характеристики за това, че не съм на твоето мнение.
Паляк.
цитирай
49. lado - просто някакъв анонимен глас - щ...
29.07.2010 13:43
baimomchil написа:
lado написа:
baimomchil написа:
просто някакъв анонимен глас - щяхте ли да казвате същото?

Да песента звучи нестандартно, но не бих казал отвратно.

В крайна сметка, по-добре късно, отколкото никога, Лили Иванова е преоткриала праведната музика. Евала за което.

Байче, когато анонимното Кен лиии ни разнесе по света ,ти кефи ли й се?
Нейното не е преоткриване на праведната музика, нейното е неистов опит да стои над ....... (по избор) - справка Асен Гаргов.
Освен това имаш право да нямаш вкус (и слух)


Аре да не ми лепиш характеристики за това, че не съм на твоето мнение.
Паляк.

" имаш право да нямаш вкус (и слух)"
Твоето е квалификация, а моето - предположение.
Паляк едва ли съм.
180 см, 100 кг - това като физически облик.
Години - 52 . Като възраст.
Без да повтарям учебна година ,съм учил 15 години.
Не мисля,че тази квалификация се отнася за мен.
цитирай
50. cefulesteven - Определено ми хареса. Странно к...
29.07.2010 14:00
lado написа:
cefulesteven написа:
lado написа:
cefulesteven написа:
Определено ми хареса.

Странно какво ти е харесало. По-добре ли е от оригинала? Не !
Аранжимента хубав ли е? Не!
Имаш право да ти харесва. Мнозинството се кефи и на чалгата.


Винаги ми е било трудно да сравня кавъра с оригинала, а винаги кавъра ме е карал да се кефя още повече на идеята в оригинала. Особено когато има в кавъра различни изразни средства, както е и в случая. Не може да става дума за сравнение никога между кавър и оригинал, защото оригинала е вдъхновен свисше, а кавъра е вдъхновен от оригинала, но когато е достатъчно добър той прави оригинала да звучи като онова свисше, което е вдъхновило появата му. В случая става въпрос за едно от двете ми най-любими рок парчета на български, другото е "Конникът" на "Щурците". "Черната овца" е може би най-голямото предизвикателство за кавър на български рок хит. Ако го беше направила метъл - група, щеше да е най-вероятно много по-близко до звучението на "Ахат", но просто ми се е искало да чуя нещо различно. Самият факт, че го прави толкова признат певец, любимец на много, макар и други поколение е гъдел не само за творците на парчето, а и на фенове на стила, като мен.



Другарката Иванова има топли чувства само в червата, така че няма как да почувства каквото и да е , освен негативни неща - злоба,завист,надменност, и прочие. Наивно е да си мислиш,че нещо би я вдъхновило ! Вдъхновението е възвишено чувство , присъщо на творците. Тя не е творец, тя е ретранслатор на Тончо Русев и сие....



Тончо Русев е при химните, не е при черните овци.
Обичам кавърите, различния творчески почерк при импровизацията на великото. А това е наистина отдаване на чест, нещо като възмездие на времето.
"Ахат" ги нямаше по класациите, но създадоха това, което изпя първата във всяка една класация, някога.
цитирай
51. baimomchil - Разбрах бе Пале, не е нужно да се п...
29.07.2010 14:01
Разбрах бе Пале, не е нужно да се повтаряш.

И понеже промени коментара си да редактирам и аз моя.

За паляшчината възрастта, образованието и килограмите нямат значение...

Аре със здраве!
цитирай
52. lado - Разбрах бе Пале, не е нужно да се п...
29.07.2010 14:05
baimomchil написа:
Разбрах бе Пале, не е нужно да се повтаряш.

И понеже промени коментара си да редактирам и аз моя.

За паляшчината възрастта, образованието и килограмите нямат значение...

Аре със здраве!

Блоу ауей....
цитирай
53. lado - . Другарката Иванова има топли ч...
29.07.2010 14:12
cefulesteven написа:
.



Другарката Иванова има топли чувства само в червата, така че няма как да почувства каквото и да е , освен негативни неща - злоба,завист,надменност, и прочие. Наивно е да си мислиш,че нещо би я вдъхновило ! Вдъхновението е възвишено чувство , присъщо на творците. Тя не е творец, тя е ретранслатор на Тончо Русев и сие....[/quote]


Тончо Русев е при химните, не е при черните овци.
Обичам кавърите, различния творчески почерк при импровизацията на великото. А това е наистина отдаване на чест, нещо като възмездие на времето.
"Ахат" ги нямаше по класациите, но създадоха това, което изпя първата във всяка една класация, някога.
[/quote]
Виж сега - доста се обърка в търсенето на аргументи, които да подкрепят харесването ти на Иванова. За харесването не е нужно да имаш аргументи. Нито да го обясняваш.
Иванова не може да импровизира. Импровизацията е еманацията на творчеството.
Иванова не е творец, а рупор.
Ахат са в най-голямата класация тъкмо с "Черната овца" - хората гласуваха за песен на милениума ли беше, на века ли - не помня вече, но точно тази песен помете всички рок-групи в най-широкобхватната класация.
цитирай
54. cefulesteven - . Другарката Иванова има топли ч...
29.07.2010 14:44
lado написа:
cefulesteven написа:
.



Другарката Иванова има топли чувства само в червата, така че няма как да почувства каквото и да е , освен негативни неща - злоба,завист,надменност, и прочие. Наивно е да си мислиш,че нещо би я вдъхновило ! Вдъхновението е възвишено чувство , присъщо на творците. Тя не е творец, тя е ретранслатор на Тончо Русев и сие....



Тончо Русев е при химните, не е при черните овци.
Обичам кавърите, различния творчески почерк при импровизацията на великото. А това е наистина отдаване на чест, нещо като възмездие на времето.
"Ахат" ги нямаше по класациите, но създадоха това, което изпя първата във всяка една класация, някога.
[/quote]
Виж сега - доста се обърка в търсенето на аргументи, които да подкрепят харесването ти на Иванова. За харесването не е нужно да имаш аргументи. Нито да го обясняваш.
Иванова не може да импровизира. Импровизацията е еманацията на творчеството.
Иванова не е творец, а рупор.
Ахат са в най-голямата класация тъкмо с "Черната овца" - хората гласуваха за песен на милениума ли беше, на века ли - не помня вече, но точно тази песен помете всички рок-групи в най-широкобхватната класация.[/quote]


Стана дума за класациите преди 89.
За харесването и нехаресването: съгласен съм. Не винаги се нуждае от аргументи, всъщност аргументи се намират по-късно и не е необходимо да ги има за да харесаш или не. Просто отговорих на въпроса ти към мен: "какво ми харесва".
И за да съм коректен. Талантът й не отричам, но стила й не ми е любим. Стилът на "Ахат"/от "Походът" - албума от който е и "Черната овца", знам всички песни наизуст, малко бъркам на места "Огнени души"/, това са песни - символи на младостта ми.
В случая става въпрос конкретно за кавъра.
цитирай
55. lado - Преди 89 просто нямаше как! Тогава и ...
29.07.2010 14:57
Преди 89 просто нямаше как! Тогава и аз имах група,та поназнайвам нещата от кухнята, а когато за първи път "Ахат" забиха в Химикотехнологичния...... оркестър "София", които трябваше да свирят след тях...... просто трябваше да видиш ситуацията - трудно е да се опише. Нищо де, от мене имаш големи поздрави.
Сега - не го приемай като подмазване! Чел съм как те критикуват,чел съм и когато те харесват. Иванова е развален магнетофон, машинка за възпроизвеждане на звуци, а ти - ти твориш. Ти създаваш неща за първи път в света, независимо колко души ги харесват. Докато нея и цял свят да я харесва ,ще си остане просто изпълнителка. Проста изпълнителка. С глас. Но с грешни ударения, с грешна атака , с липсата на чувство, и винаги си пее песните по един и същ начин. Даже различните песни ги пее еднакво.....За мене тя има само една песен - един стереотип, черупка, от която няма измъкване...
цитирай
56. анонимен - най-новия Гавър на лили :-)) днес ...
29.07.2010 15:02
най-новия Гавър на лили :-))
днес рок с "овцата", утре чалга с "тигре, тигре" :-))
цитирай
57. cefulesteven - Преди 89 просто нямаше как! Тогава и ...
29.07.2010 15:02
lado написа:
Преди 89 просто нямаше как! Тогава и аз имах група,та поназнайвам нещата от кухнята, а когато за първи път "Ахат" забиха в Химикотехнологичния...... оркестър "София", които трябваше да свирят след тях...... просто трябваше да видиш ситуацията - трудно е да се опише. Нищо де, от мене имаш големи поздрави.
Сега - не го приемай като подмазване! Чел съм как те критикуват,чел съм и когато те харесват. Иванова е развален магнетофон, машинка за възпроизвеждане на звуци, а ти - ти твориш. Ти създаваш неща за първи път в света, независимо колко души ги харесват. Докато нея и цял свят да я харесва ,ще си остане просто изпълнителка. Проста изпълнителка. С глас. Но с грешни ударения, с грешна атака , с липсата на чувство, и винаги си пее песните по един и същ начин. Даже различните песни ги пее еднакво.....За мене тя има само една песен - един стереотип, черупка, от която няма измъкване...



Добре, приятно е и когато човек е на различно мнение с теб, точно толкова колкото когато го споделя.

Просто си ми хареса. Горе - долу обясних и защо.

Едно от любимите ми развлечения е да ровя из Ю Туб-а, за нови и нови кавъри на любимите ми парчета.

Поздрави.
цитирай
58. mamkamu - +
29.07.2010 15:05
А беше хубава песен...
цитирай
59. mamkamu - +
29.07.2010 15:06
Ама чак пък до стигна до повръщане, едва ли!
цитирай
60. lado - А беше хубава песен. . . Да, Юри, б...
29.07.2010 15:07
mamkamu написа:
А беше хубава песен...

Да, Юри, беше...Магията отлетя!
цитирай
61. lado - Ама чак пък до стигна до повръщане, ...
29.07.2010 15:09
mamkamu написа:
Ама чак пък до стигна до повръщане, едва ли!

Има и чувствителни, а за нас , старите кучета - доста бълвоч трябва да се събере, че тогаз
цитирай
62. lado - най-новия Гавър на лили :-))днес ...
29.07.2010 15:10
explorer написа:
най-новия Гавър на лили :-))
днес рок с "овцата", утре чалга с "тигре, тигре" :-))

"Гавър" е прекрасна дума в случая! Ти ли я измисли? :))))))))
Поздрави!
Щото вече е придобила гражданственост - и Катана я употребява.
цитирай
63. semtomovi - Сама си го направи!
29.07.2010 16:02
Лили Иванова си заби пирон в...
цитирай
64. semtomovi - Сигурно има и по-качествен клип някъде другаде
29.07.2010 16:04
Ма звука защо така лошичък? Инструментала на преден план, пък тя не се и чува дори...
цитирай
65. andrei - Ладо повърнах,
29.07.2010 16:38
но не ми олекна...продължава да ми се гади!
цитирай
66. анонимен - най-новия Гавър на лили :-)) днес ...
29.07.2010 18:00
explorer написа:
най-новия Гавър на лили :-))
днес рок с "овцата", утре чалга с "тигре, тигре" :-))


По скоро "шопската салата", ако това стане обаче ще падна от стола, опазил БОГ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lado
Категория: Изкуство
Прочетен: 2642444
Постинги: 65535
Коментари: 5893
Гласове: 20657
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031