Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2010 22:03 - Бойколизеумът* - последният рубеж на ГЕРБ
Автор: lado Категория: Политика   
Прочетен: 2060 Коментари: 10 Гласове:
10

Последна промяна: 31.08.2010 22:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

Дааа, нещата не изглеждат добре.
Това, че на мен - всеизвестно мрънкало, не ми изглеждат наред, не значи нищо и не тревожи никого, освен самият мен. Е, и апологетите на Боко Пожарникаря, пишещи и четящи в блог.бг - примерно баймомчил. Ще му приготвя поздрав накарая на поста. Наздраве, баймомчиле! Да си пуснеш клипа!
Лошото е, че и на едни експерти също им се привиждат катаклизми във финасовата ни сфера.
Ето - цитирам ви финансиста Андрей ПРЪМОВ :
"- Ръстът на лошите кредити е опасен. Никой в банковия сектор не си прави никакви илюзии по този въпрос, независимо какво приказват. Всички са се вцепенили от ужас заради това, което може да се случи. "
и още
"Да, според мен затъваме в депресия. Външният фактор няма да ни помогне да излезем от нея толкова бързо, колкото се надяваме."
или
"Трябва ни чудо, за да вържем сметките"
Както всички вече знаем, чудото го изконсумирахме с намирането на онази сакрална кутийка с останки от опитите на древен зъболекар - или трепанатор, де да знам и аз.
Според омразния ми Костов, но омразен ми като премиер, не като финансист - нещата изглежда придобиват зверски оттенък - мечката се прибирала в дупката ненахранена достатъчно, за да заспи зимен сън. Метафори ......
Щото само иносказателното говорене май хваща дикиш в територията на мултиетностната ни държава.
Но един трапер би продължил притчата , като ви обясни , че точно това е начинът мечката да се превърне в стръвница. Гаче пък моделът на днешната ни олгархично-капиталистическа икономика не е стръвен, особено в частта си за  нормата на печалба, отпуски, които се отработват, липсата на осигуровки, и неспазване на елементарни неща от кодекса на труда...
И като няма хляб ............мутроператорът Боко ни пуска на пистата ....за формула 1 !
Е още не е построена, но пък се търси инвеститор - смисълът на медийната мъгла беше, че Абу Даби или някакъв шейх щял да финансира проект за "Формула 1" в България.   Боже мой, защо в България? Защо смятат, че някой ще дойде в България? Има писта в Будапеща и в Истанбул. Защо в България, а не в Албания или Косово? Каква е разликата? Аз не виждам такава.
Добре де, отдавна се дрънкат едни канчета с тенденцията някой да пусне поне за една писта , що пък да не загробят няколкостотин милиона ей тъй, бълха ги ухапала шейховете! Не ли? Да , ама не! Не ще да са толкоз прости тия с дишдасите....

image

Снимка: © БГНЕС

"Признавам, че съм в шок. Толкова зле не съм се чувствал, откакто чух последния албум на Графа. Бойко падна" - Венци Мицев


И ако за Формулата може и да е мъгла - то след блестящия мач на Борисов срещу Бекер (блестящ с парите , похарчени за хонорар на тенисиста), следващата спортна епопея е вече в календара - мач с участието на Йън Ръш и други пенсионери, главно български.....
Хлеб нема, пасти тоже ....остава Бойколизеумът  да стане готов - и те ти булка, зрелища, и властта е спасена!
*Бойколизеум - новата спортна зала, стотина - двеста милиона стойност
*Бойколизеум - нов вид групов спорт по сервилничене и лизане на задници - в частност - премиерския, който ще се практикува в размери, непостигани от древния Рим до наши дни... 
А , баймомчиле, пусни си поздрава! Наздраве!




Гласувай:
12



1. haralanov - Излиза,че и аз съм мрънкало...
31.08.2010 22:36
Излиза,че и аз съм мрънкало!Какви обвинения към мен днес!Поводи за притеснения нямало никакви в макро и микро-икономически план и аз излишно съм се кахърял!
цитирай
2. lado - Излиза, че и аз съм мрънкало!Какви ...
31.08.2010 22:42
haralanov написа:
Излиза,че и аз съм мрънкало!Какви обвинения към мен днес!Поводи за притеснения нямало никакви в макро и микро-икономически план и аз излишно съм се кахърял!

Минчо, приятелю, ако те са прави - то ни чака светлото бъдеще и светлото пиво, а ако ние сега познаваме бъдещето - а то според нас ще е тъмно - минаваме на тъмно пиво. Боже, в моя квартал колко пияници си умряха от любимия спорт - къркането, а откъде имаха пари, само Господ знае, даже данъчните на Дянков няма да могат да установят. И си умряха щастливи - от това ,което ги правеше такива! Имаме алтернатива!
цитирай
3. boristodorov56 - Бойколизане - нов спорт у нас.
01.09.2010 11:36
Трябва стадион с доста места.
Не знам ще се намере ли един Пиночет у нас?
цитирай
4. lado - Трябва стадион с доста места. Не ...
01.09.2010 11:58
boristodorov56 написа:
Трябва стадион с доста места.
Не знам ще се намери ли един Пиночет у нас?

И за Пиночет вече е късно...
цитирай
5. bayhuy - Новини: "След близо д...
01.09.2010 12:33
Новини:

"След близо двумесечна диктатура, българският Аугусто Пиночет напусна страната и емигрира в Холандия". Несполучливият диктатор тъкмо смятал да разстреля няколко хиляди българи, заподозрени в престъпления, когато се оказало, че няма свободни стадиони.
На националният "Васил Левски" се провеждал концерт на "Пайнер", "Българска армия" бил разрушен, но непостроен, тъй като се оказало, че арабските шейхове, които щели да инвестират, са наети роми от Батков (на обвинениято Батков отговорил:"кьорав поп карти не играе").
Запитан за бъдещите си планове, щастливият Пиночет отговорил пред БТВ: "намерих си разбота като барман в заведение в центъра на Амстердам. Парите ми стигат да се издържам, и даже спестявам за почивка в България."
цитирай
6. mikino - Браво бе!!!
01.09.2010 13:26
НЕАМ думи! Хората едвам живеят вече, а тия изроди продължават със сторежите на безмислени сгради - молчета, Бойколизеуми и т.н.
Не само, че ни трябва Пиночет, ами ни трябват и добри бомбаджии, че да сринат всичките им хотелчета и други прилежащи и строящи се мастодонти!
цитирай
7. lado - НЕАМ думи! Хората едвам живеят в...
01.09.2010 13:57
mikino написа:
НЕАМ думи! Хората едвам живеят вече, а тия изроди продължават със сторежите на безмислени сгради - молчета, Бойколизеуми и т.н.
Не само, че ни трябва Пиночет, ами ни трябват и добри бомбаджии, че да сринат всичките им хотелчета и други прилежащи и строящи се мастодонти!

Бойколизеума трудно ще го бутнат, освен строителите да са спестили цимент и стомана...:)))
цитирай
8. giorgiocbr - Божкеее
01.09.2010 14:24
Парите на хонорара на Борис Бекер ги плаща Загорка, авторе. Ама има ли смисъл да коментирам, като гледам какви си ги накъдрил... Мислител, нема що.
цитирай
9. lado - Парите на хонорара на Борис Бекер ги ...
01.09.2010 14:38
giorgiocbr написа:
Парите на хонорара на Борис Бекер ги плаща Загорка, авторе. Ама има ли смисъл да коментирам, като гледам какви си ги накъдрил... Мислител, нема що.

Какво променя това, чии са парите? Да съм написал,че са държавни !!??
Именно това е частта от колективния спорт "Лизане на задници на открито в особено големи групи" в която попадаш и ти, и "Гъзорка". Да ти е вкусно, наздраве, и прокарвай с "Гъзорка".
Освен това не съм те молил за коментар, да виждаш депозирана молба за коментар от теб?
И без това не подозирах за съществуването ти, освен като онази частичка, наречена промил, която довлече проклятието Боко на власт...както котката влачи разни убити мишки. Щото иска да се похвали на господаря си ...
цитирай
10. giorgiocbr - Пффф
02.09.2010 12:39
Страхотно!

Поздрави.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lado
Категория: Изкуство
Прочетен: 2650337
Постинги: 65535
Коментари: 5893
Гласове: 20657
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930