Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2010 21:29 - Поредната целенасочена атака срещу вътрешния министър и зам.-председател на ГЕРБ, цели да дестабилизира държавата и да върне порочните практики от близкото мина
Автор: lado Категория: Политика   
Прочетен: 709 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 19.10.2010 22:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
imageОт цялата страна пристигат при мен писма на поддръжници на минстър Цветанов, явно някаква грешка ше да е !? Не всичко съм публикувал, че нали има тайна на кореспонденцията, но писмата се пазят при мен....



 Донесение от почетател на ГРОб
„Донасям Ви, че в града ни от 10 години…..................е фалшиФ радетел за възхода на нацията ни… Още с опознаването си той организира….......................................................... и започна страшна борба… Една година след…....

 жаден за началстване, се присъедини към… .........................
..............поднасяха венци и плещеха речи. Но един ден въжеиграча…......... добрал се до поста… се отказва и от….........
Нали се хвана за големия кокал! Не е за голямо учудване, защото вълка и днес и утре си е пак вълк. Кожата си може да смени, но характера – не… И не след дълго ние го виждаме в лагера на…................ да им прави доклади и да измени политиката на… Като си напие, говори против днешната власт… Най-сетне…................
.......................... човек прогресивен… ...........го постави на позорния стълб… да се критикува, но това не беше самокритика, но демагогстване… за да запази сладкия кокал.  Оня ден… плещеше маса глупости по адрес на… като караше жертвите си да се борят за него… Из града се хвали…
ДРУГАРЮ МИНИСТЪР, имай предвид и всичките му други деяния, тъй като не ще можем да изложим само тук въжеиграческата роля на… /който/ умее „майсторски” да се доближава до управляющи фактори и носи всичко при своите братя… Вземете мерки, защото… ако ние донасяме това, има хора, които благодарение на своето малодушие са готови да му вярват… Ще чакаме резултат.”
.........................


Донасям ви, г-н старши командир, че от известно време из околията ми е повдигнат духа на левия елемент - комунистите. Има организирани групи от тяхна страна и се работи против днешния държавен строй."*
...............................
 
Бихти ли публикували на сайта си файл-приложна форма, който ние-обикновените граждани на РъБъ да можем да си изтеглим, да го попълним и да ви го изпращаме, за да си осугирим присъствието на Главния Откриващ, А.К.А. Първата Ножица на държавата на нашите мероприятия?!
Аз примерно съм си реализирал нуждник в задния си двор. Нуждника ми е хубав, макар и от дъски секън-хенд, които си набрах от стопанкия двор на закритото ни ТКЗС, но пък съм го оборудвал с истинска, бяла, почти чисто нова, фаянсова тоалетна чиния, която пък набрах от закритата болница в нашето село. Освен това, той е напълно функциониращ и самото му проектиране и строителство започна след Голямата Победа на Партията през м.г., така че, мисля че мога да се ползвам с известно предимство пред останалите кандидати за присъствието на Глав.отрив.! Все пак, дори и малък, моят проект би бил немислим, без вещото ръководство на партията и без вдъхновението, което пробуди в душата ми факта, че Той пак ги би!!!

П.С: Разчитам на вашето разбиране и ходатайство! За другото ще се разберем! ;) Само ми го докарайте!

П.С 2:
Донасям, че съседа Джабо Хатянов проявява нездраво недоволство и сипе грозни закани, особено когато е в нетрезво състояние! Щял да му...неудобно ми е да го кажа...да Му сере в устана, вместо в моя нуждник! Нека другаря ЦвъЦВъ да му обърне съотвентото внимание, и ако може славните патниоти от ДАНС да наминат да му налеятт малко акъл в пияната тиква на този мръсен комунист! Да живей герб!!!

...................................
· “... След обиска на спиртоварната на цар Киро аз и сержант Георгиев по никакъв начин не можехме да открием входната врата. Когато сержант Георгиев се измори и заспа в тоалетната, аз все пак открих вратата. Но виж - защо съм я донесъл в участъка – не помня.."

............................................





Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lado
Категория: Изкуство
Прочетен: 2650772
Постинги: 65535
Коментари: 5893
Гласове: 20657
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930