Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2010 15:13 - И рече Той: "Тази южна дъга без мен нямаше да я има!" - 31.10.2010
Автор: lado Категория: Политика   
Прочетен: 2871 Коментари: 6 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

И рече Той : " И по водата мога да ходя, но противниците ми ще кажат - "Вижте го, бе, не може да плува!"


Тагове:   дъга,   Южна,   мен,


Гласувай:
10



1. lado - Ха, ха, ха, ще ми се спука жлъчката ...
31.10.2010 16:51
colobur написа:
Ха,ха,ха , ще ми се спука жлъчката вече от този Владо-Ладо!:)

Eй, не така! Не искам да навредя на никого! Нито със смях, нито със злоба. А само нещата да си дойдат на мястото...
Поздрави!
цитирай
2. lado - Поздрави и на теб Владо-Ладо! С у...
31.10.2010 17:37
colobur написа:
Поздрави и на теб Владо-Ладо! С удоволствие чета написаното тук на около 4-5 блогъра и си мисля че ако сте управници проблемите ни ще свършат... Ама де го този късмет???Поздрави!:)

Нямам такива амбиции, но благодаря да ласкавото мнение.
Ще ми се млади и учили съответните дисциплини в елитни университети да са управляващите. Но не "юпитата", не и децата на комунистическите велможи...
Със сигурност имаме такива хора ,но няма кой да ги допусне до властта.
цитирай
3. lado - Ами не те питам за амбицийте. . . К...
01.11.2010 12:41
colobur написа:
Ами не те питам за амбицийте...Казах си мнението!Бих казал един виц- който иска да се сеща за какво иде реч!
Айше пита Манго: - Абе,Манго, какво ще да е това демокрацията?
-УУУУ,Айше, това е мноого хубава работа,демокрацията де! Значи, Айше, прибираме се от работа,аз си ходя при комшийката, а ти си гледаш децата! Разбра ли, Айше какво е демокрацията?!
-Аааа,разбрах,Манго, значи аз си ходя при комшията, ти си гледаш децата , и това е демокрацията....
МАНГО: - ААААА, Айше,не бъркай демокрацията с боя!!!
Владо-Ладо, хайде да видим и да вземем ние някакво решение кой,как и по какъв начин да влезе във властта!Хайде нещо да направим накрая, без много да слушаме как и кой...Аз гласувм за теб и те пускам да ме представляваш във властта...

Обаче аз открих, че съм бил анархопримитивист - а тези субекти не признават партии. Няма друг легален начин , освен основаването на някаква формация с много преценена платформа, много обяснения по места - това означава пламенни оратори, но със същата нагласа, голяма схема ....Запознай се с швейцарския модел за управление - пряката демокрация (ако досега не си).
Следва да се създаде плодотворна среда сред населението за приемане на идеите и да се направи опит за създаване на общество - и чак тогава би могло да се чакат позитивни резултати.
Поздрави! Благодаря!
цитирай
4. bayhuy - Бойко Борисов:
01.11.2010 13:41
Днес е ден на будителите.
Ако не бях аз, тия будители въобще нямаше да ги има.
Къде бяха тия Ботевци, Левсковци и Цесекарсковски, когато Тройната коалиция крадеше, а?
Те знаят ли колко струва Цанков камък, а? Що не са протестирали?
Сега им се кланяте! На мене трябва да ми благодарите, щото без мене нямаше да ги има и тях!
цитирай
5. bayhuy - Бойко Борисов:
01.11.2010 13:49
Какъв е тоя Ботев?
Какво е направил? Магистрала построил ли е? Не.
Отишъл и краднал кораб. Това е типично за БСП и Тройната коалиция. И с тоя кораб прекосил Дунав. Щото Станишев е окрал парите за втория мост. А сега аз ще го направа тоя мост. Да може утре, вместо да краде кораби, да си я мине Дунава по моста. И после по магистралата, пак от мен построена.
На най-ниската цена в Европа, повтарям, най-ниската.
И сега аз трябва да се черва пред колегите от братските служби в Европа и пред Европол, как сме допуснали да се открадне кораб на наши води.
И затова съм разпоредил проверка и съм дал всички папки на Главния прокурор.
А Станишев е ошушкал и парите за гранични катери. И пак аз ще трябва да ги плащам.
И сега тоя Ботев, чрез говорителя си, ще атакува моя министър Цветанов!
цитирай
6. lado - Какъв е тоя Ботев? Какво е напр...
01.11.2010 14:28
bayhuy написа:
Какъв е тоя Ботев?
Какво е направил? Магистрала построил ли е? Не.
Отишъл и краднал кораб. Това е типично за БСП и Тройната коалиция. И с тоя кораб прекосил Дунав. Щото Станишев е окрал парите за втория мост. А сега аз ще го направа тоя мост. Да може утре, вместо да краде кораби, да си я мине Дунава по моста. И после по магистралата, пак от мен построена.
На най-ниската цена в Европа, повтарям, най-ниската.
И сега аз трябва да се черва пред колегите от братските служби в Европа и пред Европол, как сме допуснали да се открадне кораб на наши води.
И затова съм разпоредил проверка и съм дал всички папки на Главния прокурор.
А Станишев е ошушкал и парите за гранични катери. И пак аз ще трябва да ги плащам.
И сега тоя Ботев, чрез говорителя си, ще атакува моя министър Цветанов!

Показателно и твърде близо до действителността.
Само дето скоро освен премиерските лимузини няма да има кой да се движи по тези недостроени магистрали
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lado
Категория: Изкуство
Прочетен: 2650290
Постинги: 65535
Коментари: 5893
Гласове: 20657
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930