Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2010 16:47 - Едно безобразие от новобогаташ
Автор: lado Категория: Политика   
Прочетен: 8883 Коментари: 33 Гласове:
43

Последна промяна: 26.12.2010 19:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Асен Генов

"Най-хубавото тепърва предстои, скъпи сънародници!"

 
   
 
   
  26 декември 2010, неделя
Още ли помните убитата бяла мечка?
image
Снимка: www.stoilov.org
Вие помните ли убитата от Венцислав Георгиев бяла мечка? Аз да! От тогава не купувам продукцията на БЕЛЛА.

Това са продуктите на БЕЛЛА (за пълния им списък кликнете тук):
image
Снимка: www.stoilov.org

Собственикът на БЕЛЛА има около 3000 работника, които са му заработили едни излишни 60 хиляди долара, изхарчени за убийството на бялата мечка...    Затова реших да бойкотирам продуктите на Белла, собственост на този човек!   Търсейки продукти, които не са собственост на Венцислав Геогиев, попаднах на едни много хубави кори, пловдивско производство.   Изненада за мен беше, че ги няма в големите софийски магазини. Звъннах на производителите, които разговаряха деликатно, но за мен не остана съмнение, че въпросният авджия, освен, че отстрелва бели мечки, играе нелоялно на пазара. Производителите на конкурентните продукти на БЕЛЛА не могат да стигнат до големите търговски вериги в София (БИЛЛА, ФАНТАСТИКО, КАУФЛАНД). Там тяхната продукция трудно може да бъде намерена. Уверен съм, че това става със знанието на В. Георгиев.   Корите на Голдис фудс енд дринкс ООД могат да бъдат купени (до колкото аз знам) само в магазин Carrefour в София.   image  



Гласувай:
43



1. karambol5 - Присъединявам се към бойкота !
26.12.2010 16:53
Присъединявам се към бойкота !
цитирай
2. tili - Нищо от това
26.12.2010 16:59
не купувам още от миналата година. Поне това, което зная, де...
цитирай
3. lado - Никога не съм разбирал какво движи ...
26.12.2010 17:13
Никога не съм разбирал какво движи желанието за убиване за "удоволствие".
Това са нечовеци...
цитирай
4. ketcakuatl - НИЩО ЗА РАЗБИРАНЕ НЯМА
26.12.2010 18:54
lado написа:
Никога не съм разбирал какво движи желанието за убиване за "удоволствие".
Това се нечовеци...

Това е старо колкото човека. В генотипа ни е заложено. Това че има и ,, други" е поредната грешка (МАЛКА) А някои даже избиват с по-голямо удоволствие собствения си вид. Просто сме върховен хищник, и постоянно го доказваме. Харесва ни ли, или не, просто го правим.
цитирай
5. lado - Никога не съм разбирал какво движи ...
26.12.2010 19:03
ketcakuatl написа:
lado написа:
Никога не съм разбирал какво движи желанието за убиване за "удоволствие".
Това се нечовеци...

Това е старо колкото човека. В генотипа ни е заложено. Това че има и ,, други" е поредната грешка (МАЛКА) А някои даже избиват с по-голямо удоволствие собствения си вид. Просто сме върховен хищник, и постоянно го доказваме. Харесва ни ли, или не, просто го правим.

Аха... че тогава този доказва Дарвин...
цитирай
6. cornflower - и без друго не ми харесват..
26.12.2010 19:52
Честито Рождество!
цитирай
7. antikom - Знаеш ли Владо?
26.12.2010 19:54
Мамичката му да еба на всеки български олигарх!
цитирай
8. lado - Мамичката му да еба на всеки бълг...
26.12.2010 20:08
antikom написа:
Мамичката му да еба на всеки български олигарх!

Де да можехме....
цитирай
9. lado - Честито Рождество! Честито и на ...
26.12.2010 20:09
cornflower написа:
Честито Рождество!

Честито и на теб!
цитирай
10. monaliza121 - Това са най-рекламираните прод...
26.12.2010 20:10
Това са най-рекламираните продукти, а рекламата върши работа. Прибави и липсата на други марки...
цитирай
11. razkazvachka - едни излишни 60 хиляди лева...
26.12.2010 20:52
баница с късМечка...
не може един авджия да се остави да го минават конкурентите - взел е мерки...
цитирай
12. trolllpower - Защо си снимал закуската ми?
27.12.2010 00:35
Защо си снимал закуската ми?
цитирай
13. gothic - Честито Рождество Христово!
27.12.2010 02:38
Обикновен пост соц кавалджия, Владо. Жалко, че безмозъчната каша наречена български народ нарича такива тикви елит. Като гледам елита, низините не ми се и поглеждат. Макар че там се намират истински стойностни хора. Весели празници!
цитирай
14. lzl - Безобразията са дълъг списък. . .
27.12.2010 02:53
Безобразията са дълъг списък...
цитирай
15. nicodima - Сега да си уволни PR-а, дето раздуха историята по вестниците...
27.12.2010 08:13
На всичкото отгоре е обявил, че отива на лов за анаконди в Боливия, който струвал 25 000$ на екземпляр...
За мечките - единствено в Канада е разрешен ловът на бели мечки при много строги условия, но независимо от разрешението - тук става въпрос за морал. За отстрел на едно много красиво и трагично изчезващо животно. Но ketcakuatl е прав - най-големите хищници от нас са на върха на социалната пирамида, нищо че ги наричаме тикви... те не се впечатляват...
цитирай
16. rat - Съвременния глобален икономиески ...
27.12.2010 09:18
Съвременният глобален икономиески модел е такъв, че за да успееш трябва да бъдеш хищник. Не случайно такива хора успяват да забогатеят.
Такива качества са ти необходими.
Постингът щеше да бъде добър, ако я нямаше рекламата.
Няма лошо да бойкотираш, но защо трябва да насочваш какво да се купува???????????
цитирай
17. nadagr - Напротив, насочва какво да не купуваме
27.12.2010 09:39
Например аз не знаех за сачи и леки, е, вече знам и няма да купувам.

Честит празник!
цитирай
18. mikino - Честито Рождество Христово!
27.12.2010 10:14
Това, което виждам, не сам ще ме накара да търся други производители, а и отново да се убедя, че новоизлюпените боготаши нямат душа!
цитирай
19. rpatel - Лошо! Аз дори не знаех, че съм купила ...
27.12.2010 11:48
Лошо! Аз дори не знаех, че съм купила продукт на този убиец! Мислех си, че след като съм купила кори "Фамилия", а не "Белла" не съм напълнила гушата на този. Благодаря, че ме информира, вече ще внимавам какво купувам. За съжаление Карфур ми е малко далеко и искам или не купувам това, което се продава в близкия супермаркет, но празниците вече са към края си, кори за баница няма да купувам скоро, а другите му продукти и без това не ги купувам защото съм вегетарианка, така че всичко е ОК, пък за догодина ще си знам и ще купя корите от Карфур.
Честито Рождество!
цитирай
20. zabylgarite - браво
27.12.2010 11:50
rat написа:
Съвременният глобален икономиески модел е такъв, че за да успееш трябва да бъдеш хищник. Не случайно такива хора успяват да забогатеят.
Такива качества са ти необходими.
Постингът щеше да бъде добър, ако я нямаше рекламата.
Няма лошо да бойкотираш, но защо трябва да насочваш какво да се купува???????????


много добре е направил че е посочил.
цитирай
21. stoineff - Много добър пост...
27.12.2010 13:57
Трябва да се борим с безочието на новобогаташите, които се оядоха на наш гръб. За връзките между политиците и бизнеса прегледайте аналога на Wikileaks в България!
http://stoineff.blog.bg/politika/2010/12/27/.657896
цитирай
22. nkf - Никога не съм разбирал какво движи ...
27.12.2010 14:11
lado написа:
Никога не съм разбирал какво движи желанието за убиване за "удоволствие".
Това са нечовеци...

Ладо,напълно си прав.Тук наистина не става въпрос за човек.Убиването на животни за удоволствие е признак на нещо много лошо.Единствено би било оправдано,ако това е поради нужда от храна.Дори кралските особи ,в миналото, не са ловували само заради едното удоволствие.
цитирай
23. lado - Защо си снимал закуската ми? Не ...
27.12.2010 14:43
trolllpower написа:
Защо си снимал закуската ми?

Не мога да разбера такова чувство за хумор. От казармата са нося прякора "трапера", но не защото убивах животните, а защото се разбирах с тях. Държал ли си змия например? Ако се вгледаш отблизо в нея, ще видиш съвършенството на твореца, или вида...на самото животно. Очите, люспиците - абе всичко е каквото трябва да бъде - подредено, идеално,съвършено! И при другите видове е така - лично аз не намирам кусур на нито едно животно. Виж - при хората е е различно.
цитирай
24. lado - Обикновен пост соц кавалджия, В...
27.12.2010 14:44
gothic написа:
Обикновен пост соц кавалджия, Владо. Жалко, че безмозъчната каша наречена български народ нарича такива тикви елит. Като гледам елита, низините не ми се и поглеждат. Макар че там се намират истински стойностни хора. Весели празници!

Весели празници и в твоето семейство!
цитирай
25. lado - Безобразията са дълъг списък. . . ...
27.12.2010 14:45
lzl написа:
Безобразията са дълъг списък...

Съгласен съм, но тука поне има нагледен материал.
цитирай
26. lado - На всичкото отгоре е обявил, че о...
27.12.2010 14:47
nicodima написа:
На всичкото отгоре е обявил, че отива на лов за анаконди в Боливия, който струвал 25 000$ на екземпляр...
За мечките - единствено в Канада е разрешен ловът на бели мечки при много строги условия, но независимо от разрешението - тук става въпрос за морал. За отстрел на едно много красиво и трагично изчезващо животно. Но ketcakuatl е прав - най-големите хищници от нас са на върха на социалната пирамида, нищо че ги наричаме тикви... те не се впечатляват...

Жалко и за хората, и за животните...
цитирай
27. lado - Съвременният глобален икономи...
27.12.2010 14:48
rat написа:
Съвременният глобален икономиески модел е такъв, че за да успееш трябва да бъдеш хищник. Не случайно такива хора успяват да забогатеят.
Такива качества са ти необходими.
Постингът щеше да бъде добър, ако я нямаше рекламата.
Няма лошо да бойкотираш, но защо трябва да насочваш какво да се купува???????????

Постът не е мой, а на Асен Генов. Това тук е реплика. Посочил съм автора в началото. Но го подкрепям - именно затова и го репродуцирам. А виж - твоето мислене не ми харесва. Но ти си го знаеш.
цитирай
28. lado - Например аз не знаех за сачи и леки, ...
27.12.2010 14:50
nadagr написа:
Например аз не знаех за сачи и леки, е, вече знам и няма да купувам.

Честит празник!

Честит да е , Нада!
цитирай
29. lado - Това, което виждам, не сам ще ме н...
27.12.2010 14:52
mikino написа:
Това, което виждам, не сам ще ме накара да търся други производители, а и отново да се убедя, че новоизлюпените боготаши нямат душа!

Честито Рождество и на тебе!
цитирай
30. lado - Лошо! Аз дори не знаех, че съм купила ...
27.12.2010 14:53
rpatel написа:
Лошо! Аз дори не знаех, че съм купила продукт на този убиец! Мислех си, че след като съм купила кори "Фамилия", а не "Белла" не съм напълнила гушата на този. Благодаря, че ме информира, вече ще внимавам какво купувам. За съжаление Карфур ми е малко далеко и искам или не купувам това, което се продава в близкия супермаркет, но празниците вече са към края си, кори за баница няма да купувам скоро, а другите му продукти и без това не ги купувам защото съм вегетарианка, така че всичко е ОК, пък за догодина ще си знам и ще купя корите от Карфур.
Честито Рождество!

Честито ни Рождество!
цитирай
31. bizcocho - Новоизлюпен богаташ. . . . резерве ...
27.12.2010 15:24
Новоизлюпен богаташ.... резерве съм, към аристократизма му. :) Парите са също и възпитание, а стремежа към тях не измества, нито припокрива липсата на първото. :)
цитирай
32. injir - Търговска марка ,,Ужас,,?!
27.12.2010 19:11
Търговска марка ,,Ужас,,?!
цитирай
33. анонимен - Никога не съм разбирал какво движи ...
27.12.2010 21:45
lado написа:
Никога не съм разбирал какво движи желанието за убиване за "удоволствие".
Това са нечовеци...


Аз също
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lado
Категория: Изкуство
Прочетен: 2652784
Постинги: 65535
Коментари: 5893
Гласове: 20657
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930