Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2011 18:04 - Любопитен момент от почистването на паметника на работническо-селската червена армия в София
Автор: lado Категория: Политика   
Прочетен: 4864 Коментари: 16 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image



Гласувай:
18



1. sparotok - :)
21.06.2011 19:35
Най-подходящият човек:)
цитирай
2. mamkamu - Еххххх! Явно нещо не ми достига сиво ...
21.06.2011 20:31
Еххххх! Явно нещо не ми достига сиво вещество, че да се засмея... Ама вината сигурно е в мен :)
цитирай
3. mamkamu - Иначе ти харесвам колажите с Кос...
21.06.2011 20:35
Иначе ти харесвам колажите с Костов... :) Свежи са! Ще ти туря един плюс само от симпатия :)))
цитирай
4. babametza - Мразещите Костов са комунисти. . .
21.06.2011 20:39
Мразещите Костов са комунисти...
цитирай
5. lado - Най-подходящият човек:) Прав ...
21.06.2011 21:24
sparotok написа:
Най-подходящият човек:)

Прав си, Павле! Защото този, черничкия, ама не Красьо, имаше възможност да почисти страната от комунисти. Но не пожела. Затова сега го наказах да почисти мутрите на солдатите! :)))
цитирай
6. lado - Еххххх! Явно нещо не ми достига сиво ...
21.06.2011 21:26
mamkamu написа:
Еххххх! Явно нещо не ми достига сиво вещество, че да се засмея... Ама вината сигурно е в мен :)

Юри, не винаги постигам ефекта ,който желая. Но пък как съжалявам, че не ми хрумна на мен тази идея с паметника!:)))) Единствения въпрос който ме мъчи, е дали щях да имам смелостта да го направя.
цитирай
7. lado - Иначе ти харесвам колажите с Кос...
21.06.2011 21:28
mamkamu написа:
Иначе ти харесвам колажите с Костов... :) Свежи са! Ще ти туря един плюс само от симпатия :)))

Имаш и моята симпатия, щом до това опряхме. :)))) Мене плюсове ми не требват! Мене ми требе да турям минуси на Костов и вся остальная сволоч! :))) Поздрави!
цитирай
8. lado - Мразещите Костов са комунисти. . . ...
21.06.2011 21:29
babametza написа:
Мразещите Костов са комунисти...

Закълни се!
цитирай
9. haralanov - Здрасти,Владо!
21.06.2011 22:11
За първи път ти слагам минус!
Знаеш защо!
цитирай
10. mt46 - Владо,
21.06.2011 22:28
и аз съм сърдит на Костов... Помня как на конференция на СДС си заложи авторитета, убеждавайки ни, че СДС трябва да се превърне в партия... Така се стигна до разединение, полуразпад на най-силната дясна сила... И за 4 г. управление не потърси никаква отговорност на червените олигарси, на мафиотите, не пипна номенкла-турените кадри... А трябваше да се разчисти, да се извадят досиетата, да се осветят агентите на ДС...
цитирай
11. lado - За първи път ти слагам минус!З...
21.06.2011 22:31
haralanov написа:
За първи път ти слагам минус!
Знаеш защо!

И аз на теб! :)
Не ги правя тези неща , за да ме одобряват. Не ми трябват плюсове. Искам да слагам минуси на Костов! Апропо, ако го боядисам червен, пак ли ще ми сложиш минус?
цитирай
12. lado - и аз съм сърдит на Костов. . . Помня ...
21.06.2011 22:32
mt46 написа:
и аз съм сърдит на Костов... Помня как на конференция на СДС си заложи авторитета, убеждавайки ни, че СДС трябва да се превърне в партия... Така се стигна до разединение, полуразпад на най-силната дясна сила... И за 4 г. управление не потърси никаква отговорност на червените олигарси, на мафиотите, не пипна номенкла-турените кадри... А трябваше да се разчисти, да се извадят досиетата, да се осветят агентите на ДС...

Именно!!!
цитирай
13. bojo12345 - Поздрав за колажа!На кого служи КОСТОВ??
22.06.2011 11:05
Идеята СДС ,надеждите за промяна ,всички искахме и гласувахме за СДС,но защо не се получи?
Лично от Иван преди да бъде избран за лидер и бъдещ премиер,още пазя анкетна картичка с неговия атограф,за проучвана на общественото мнение.Повече от сто такива раздадох на познати и колеги и върнах в клуба на СДС.Като първа точка от бъдещата програма там бе заложено да де потърси отговорност от бившите ръководитили на комунистичиския режим.
Както в по- горния коментар на mt46 нещата не се случиха .Дори по лошо.Като за награда на "строителите на комунизма" по време на Костовата "приватизация" много /да не кажа почти всички/бивши червени /тъмно червени/директори станаха от КОМУНИСТИ - КАПИТАЛИСТИ Тези дни на вътрешните избори от ДСБ се чу с половин уста за циганизация на вота.Тоя Костов няма място сред привържениците на СИНЯТА ИДЕЯ!
цитирай
14. lado - Идеята СДС, надеждите за промяна, ...
22.06.2011 15:48
bojo12345 написа:
Идеята СДС ,надеждите за промяна ,всички искахме и гласувахме за СДС,но защо не се получи?
Лично от Иван преди да бъде избран за лидер и бъдещ премиер,още пазя анкетна картичка с неговия атограф,за проучвана на общественото мнение.Повече от сто такива раздадох на познати и колеги и върнах в клуба на СДС.Като първа точка от бъдещата програма там бе заложено да де потърси отговорност от бившите ръководитили на комунистичиския режим.
Както в по- горния коментар на mt46 нещата не се случиха .Дори по лошо.Като за награда на "строителите на комунизма" по време на Костовата "приватизация" много /да не кажа почти всички/бивши червени /тъмно червени/директори станаха от КОМУНИСТИ - КАПИТАЛИСТИ Тези дни на вътрешните избори от ДСБ се чу с половин уста за циганизация на вота.Тоя Костов няма място сред привържениците на СИНЯТА ИДЕЯ!

Именно!!! Поздрави!
цитирай
15. haralanov - Учудваш ме!
22.06.2011 21:26
И на теб Иван Костов ти виновен за всичко!
А Жан въобще го забрави!
Късата историческа памет не те е подминала...
цитирай
16. lado - И на теб Иван Костов ти виновен за ...
22.06.2011 21:35
haralanov написа:
И на теб Иван Костов ти виновен за всичко!
А Жан въобще го забрави!
Късата историческа памет не те е подминала...

Едва ли заслужавам такива квалификации от твоя страна. Бих ти обяснил, при условие, че не си партийно зомбиран. Забелязал съм, че при партийно-пристрастените 95 % от капацитета на мозъка им се изпарява, когато става въпрос за собствената им партия. Сигурно има отговорен хормон за подобно поведение. Съжалявам...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lado
Категория: Изкуство
Прочетен: 2651347
Постинги: 65535
Коментари: 5893
Гласове: 20657
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930