Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2010 12:38 - ЦЕНЗУРИРАНО
Автор: lado Категория: Политика   
Прочетен: 3214 Коментари: 26 Гласове:
16

Последна промяна: 17.04.2010 16:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

.



Тагове:   май,   Ние,


Гласувай:
18


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada - Цветница е!ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!:)
28.03.2010 12:45
И весело да е на душата ти!:)
цитирай
2. lado - Ох, да си ни жива и здрава, и на бли...
28.03.2010 12:50
Ох, да си ни жива и здрава, и на близките ти също здраве и късмет! Благодаря!
цитирай
3. injir - Никога не е имало прозрачност. О...
28.03.2010 13:06
Никога не е имало прозрачност. Особено за далавераджиите. А те се оказаха много...Алчни. Нямащи милост към тоя народ.
Днес е празник! Но не за прошка... А да поздравяваме всички именници! Да са живи и здрави!
цитирай
4. lado - Да, здраве и късмет на всички!
28.03.2010 13:15
Да, здраве и късмет на всички!
цитирай
5. raders - вярно
28.03.2010 13:30
За съжаление е вярно. И топки нямаме, и пари нямаме. Имаме само далавераджии. А това, че някои хора вземат по 20 - 30 хиляди на тази сиромащия и оглозган бюджет, наистина е страшно. На фона на тези, които едва стигат социалния минимум. Не става въпрос за завист, а за пределни възможности
цитирай
6. haralanov - Кажи бе Lado...
28.03.2010 14:39
Кажи бе Владо,ти къде беше и защо мълча..?))))
цитирай
7. lado - Ох, приятелю haralanov, с Догана на ...
28.03.2010 15:10
Ох, приятелю haralanov , с Догана на кьорсофрата ядохме, пихме - ей тия три работи! И по брадата ми тЕче, ама на Сокола най-много натЕче (в сметката).
Как да се обадя, като и аз съм от тях, како Сийке...
цитирай
8. cornflower - Ами,
28.03.2010 20:33
ако Бойко не беше се кандидатирал, Серго ни беше сигурен. `Натам отива` - както казва Хараланов - топката да се върне в червената врата.
За това ли плачете?
цитирай
9. lado - ако Бойко не беше се кандидатирал, ...
28.03.2010 21:09
cornflower написа:
ако Бойко не беше се кандидатирал, Серго ни беше сигурен. `Натам отива` - както казва Хараланов - топката да се върне в червената врата.
За това ли плачете?

Много невъзпитан коментар!
Но ако отговоря буквално : " Ако топките се върнат при червената врата и извършват полюшващи се възвратно-постъпателни движения, значи сме им го намаали" и аз лично ще се чувствам отмъстен, ще си изтрия сълзите и ще отида на "Орлов мост" да си изпея "Мост над разбушувала се вода".
цитирай
10. cornflower - недоразумение, Ладо!
28.03.2010 21:26
топката, не топките!
цитирай
11. lado - Не, не е риба! Не е недоразумение. ...
28.03.2010 21:40
Не, не е риба! Не е недоразумение. Всичко е точно от моя страна.
Изразявам се афористично, поне правя опити. Кой разбрал, разбрал. Важното е ,че аз си разбирам. И някой друг съмишленик.
цитирай
12. amur - Бойко е прав за много от нещата, м...
28.03.2010 21:44
Бойко е прав за много от нещата, макар да не ми е любимец. А досега да се сещате някой да е говорил по-просто и разбираемо? Ако на мен БСП ми бяха опоскали държавата, може би щях много по-остро да говоря. А ето го и поводът за размисъл вечер вкъщи: Ако днес има избори, кой би ни управлявал?
цитирай
13. lado - Четете, пораснете, поумнейте - и ...
28.03.2010 21:50
Четете, пораснете, поумнейте - и като се случи, обадете се ! Ако съм жив, може и да дискутираме.
Бойко и да иска, сложно не може да говори.
Освен това все пак си дава сметка на кого .
И събеседниците ми са на ниво. С Вас не бих дискутирал.
цитирай
14. cornflower - Виж,
28.03.2010 21:54
ще трябва да ми се извиниш.
Не е типично за мен да използвам такива `афоризми`.
С първия си коментар искам да кажа, че като не ви харесва Бойко, ще върнете топката отново към червената врата.
цитирай
15. lado - Извинявай, загдето фразата "За това ли плачете" , ми се струва не наред.
28.03.2010 22:01
cornflower написа:
ще трябва да ми се извиниш.
Не е типично за мен да използвам такива `афоризми`.
С първия си коментар искам да кажа, че като не ви харесва Бойко, ще върнете топката отново към червената врата.

Грешката е моя. Аз съм невъзпитан.
Но не съм длъжен да харесвам пожарникар, който не е успял да сбъдне мечтата си да стане милиционер и се учи да управлява държава.
цитирай
16. veshin - за нас
28.03.2010 22:31
Българите са тъпи задници!“ – отсече лидерът на гръцките синдикати Танасис Хадес, след като му бяха дадени за пример как понасят несгодите на кризата и непопулярните антикризисни мерки.
„Как може да ми ги давате за пример – попита той – те се правят на толкова хитри, а всъщност са най-простите в Евросъюза. Кой друг народ ще търпи, докато му обясняват, че трябва да закрият болниците, но щели да им осигурят хеликоптери, ами те са големи будали! Кой нормален човек, би повярвал, че четири хеликоптера, ще успеят да поемат работата на 40 закрити болници, трябва да си ужасно тъп, за да го приемеш за истина.

Или пък, да сметне за достатъчно, че няма да се отглеждат ГМО още пет години, но след това може, даже сега ще приемат закона, та да е готов, и като изтекат годините - хоп, и ще се ширнат едни ми ти поля с генно-модифицирана царевица. По плитко скроена измама не съм чувал, а те й повярваха, ебати тъпаците.

Ами пенсионирането, ще им вдигнат пенсионната възраст, но след две години, а те седят и чакат, последният момент, ама и тогава няма да направят нищо. Кой приема за успокоение мисълта „Има и по-зле от мен“, това е невероятно тъп начин за успокоение, но явно върши работа сред тези тъпаци.

Българите! Та те се делят на групи и групички, всеки се изживява както водач на нацията, ама тя нацията им се топи. Техните синдикални лидери са путьовци – орденоносци, получили най-високото отличие от управляващите, затова че държат хората си мирни. И вие ще ми ги давате за пример. Та при тях колчем се съберат 30 човека накуп и им пратят полицията да ги пребие, а останалите седят отстрани и гледат сеир. По смотана нация не познавам. Така че, не ми ги давайте за пример. Ние точно затова протестираме, за да не станем като тях.

Боже опази!!! Щастлив съм, че не съм се родил българин.“
цитирай
17. lado - veshin, здравейте!
28.03.2010 22:40
Когато излезе това изявление, почти в същия момент колегата Валсодар ни светна за него. Имаше полемика. Да - казва доста истини, горчиви истини.
Най-интересното в случая е ,че ако историята не се фалшифицираше толкова грубо, тези квалификации към нас щяха да са като сипещи се розови листенца, в сравнение с прикритата историческа истина за тях.
Палачинката на историята се е обърнала и сега са едни гърди напред.
Но е бивало и различно в наша полза.
цитирай
18. veshin - бивало е някога, но не и сега
28.03.2010 23:03
сега всички ние приличаме на пасажери от падащ самолет , в който няма пилот!
всеки вика и крещи в страх и паника, но самолетът лети.....НАДОЛУ
цитирай
19. lado - Така е, няма как да се отрече!
28.03.2010 23:15
Така е , няма как да се отрече!
цитирай
20. haralanov - До amur
29.03.2010 08:06
Щом ,,БСП ни е опоскала държавата,,-има съд и затвор.Бате ти Бойко е Премиер,документи,доказателства би трябвало да има!А ако няма-да спре с лакърдийките си.Иначе на практика се получава следното.БСП окрали и опоскали всичко(аз изобщо не се съмнявам в това)и в същото време няма никой в затвора,а на всичкото отгоре от телевизионният екран Суека Станишев и двамата Руменовци,акъл и морал раздават.
цитирай
21. boristodorov56 - Тъпотата на д-р Б. Борисов е неиз...
29.03.2010 08:36
Тъпотата на д-р Б.Борисов е неизмерима!
цитирай
22. lado - Борисе, здравей! Ти както винаги си ...
29.03.2010 08:47
Борисе, здравей! Ти както винаги си категоричен. Ама в близко бъдеще може да създадат инструменти , с които да я измерят.
цитирай
23. miralyub - Вие забелязвате ли как Цецо Тъпото ...
29.03.2010 09:10
Вие забелязвате ли как Цецо Тъпото милиционерче стои доста по-сериозно на поста си. Просто защото не се прави на циркаджия като своя шеф.
ББ има проблем, голям. Не знае, не може, ама пък иска да е премиер. Резултатът е ето това- пълни глупости. Скоро ще се изпокара с всички гилдии.
Аз се вбесих, когато чух как навиква на лекарите къде са били...
И ние чакаме от този човек да ни води през кризата.
Както четох мнени ена един финансист- тези не лекуват кризата, лекуват само бюджета си.

цитирай
24. lado - Да, Мира, дистанцията между ББ и ЦЦ ...
29.03.2010 10:00
Да, Мира, дистанцията между ББ и ЦЦ вече е се вижда без лупа. Подозирам,че ЦЦ си е присвоил някои функции, докато пжарникаря хойка и май са в развод!
цитирай
25. rakurs - miralub
29.03.2010 10:12
тези не лекуват кризата, лекуват само бюджета си.Попадение в десятката.
цитирай
26. rakurs - Аз не мога да разбера що за хора сме.
29.03.2010 10:40
За да ни изръкопляска някой сме в състояние да си отрежем главата,а не си задаваме въпроса като мине приятния ни звук на каква цена сме го получили.Очаквате ли ББ да застане срещу парите и власта ?Абревиатурата герб какво значи,а какво е герб.Герберите спечелиха,но без помоща на тройката?Можеше ли троиката да продължи да управлява?След мандата на ББ кой ще управлява?Извършената работа по затворена крива е равна на нула.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lado
Категория: Изкуство
Прочетен: 2650701
Постинги: 65535
Коментари: 5893
Гласове: 20657
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930