Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2010 19:54 - Майни, подарък от мен - проект за статуя на Мелпомена Филипополска
Автор: lado Категория: Политика   
Прочетен: 1793 Коментари: 22 Гласове:
19

Последна промяна: 18.07.2010 21:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


Тагове:   статуя,   мен,   Мелпомена,   майни,


Гласувай:
19



1. mia2442 - хаха - сладур!:):):)
18.07.2010 20:02
А отдолу надпис - кой кого!;)/ще закрие!/
цитирай
2. lado - Че то е ясно! Мене ми жокер не тр...
18.07.2010 20:04
Че то е ясно!
Мене ми жокер не требе!
Я си го знам!
С К А К А У Е Е Е Е Ц!
цитирай
3. анонимен - Браво!
18.07.2010 20:46
Много сполучливо. В твоята област си ненадминат.
цитирай
4. boristodorov56 - Поздрав!
18.07.2010 20:57
Сега вече има идеен проект за паметник на мястото на Альошката!
Ако се откажеш от хонорара - щото Бойко не дава - може и да стане!
цитирай
5. lado - Сега вече има идеен проект за пам...
18.07.2010 20:59
boristodorov56 написа:
Сега вече има идеен проект за паметник на мястото на Альошката!
Ако се откажеш от хонорара - щото Бойко не дава - може и да стане!

Борисе, не само ,че не искам хонорар, но ще отделя някой лев за изработката на подобно нещо. Или дори само да гътнат Хальошата:)))))
цитирай
6. tili - Хихихи ;-))))))))
18.07.2010 22:24
МинистЕрът на Мелпомена. Направи и с другите музи. Ан200 пише, че закриват русенската филхармония!!! Сбогом Мартенски музикални...
цитирай
7. lado - МинистЕрът на Мелпомена. Направи и ...
18.07.2010 22:28
tili написа:
МинистЕрът на Мелпомена. Направи и с другите музи. Ан200 пише, че закриват русенската филхармония!!! Сбогом Мартенски музикални...

Те майните искат да го слагат на Альоша, на мястото му , де, този проект...
Това стига за прославата на художествения ми усет:))))
цитирай
8. raders - Идеята хич не е лоша
18.07.2010 23:44
Идеята хич не е лоша
цитирай
9. pumona - Уффф
19.07.2010 00:45
Уффф
цитирай
10. boristodorov56 - 5. lado
19.07.2010 13:24
Набирам доброволци за гътването на Альошката на стопанска сметка.
Не искаме субсидии от ЕС, нито то САПАД, нито по ФАР!
Тебе ще те направим почетен майничка - сериозна работа е това!
цитирай
11. kass - lado
19.07.2010 13:33
:)))))))))
Поздрави, ти доказа, че за идеите няма граници... получаваш всички пловдивски аплодисменти!
цитирай
12. pontis - lado, винаги съм ти се възхищавал
19.07.2010 13:52
има неща, които можеш повече от всеки друг.
цитирай
13. lado - Набирам доброволци за гътването на ...
19.07.2010 14:30
boristodorov56 написа:
Набирам доброволци за гътването на Альошката на стопанска сметка.
Не искаме субсидии от ЕС, нито то САПАД, нито по ФАР!
Тебе ще те направим почетен майничка - сериозна работа е това!

Ще бъде чест за мен дори само да пийнем някоя бира на теферич!
За гътането на каменната маймуна ще поръчам музика - може и Берковската духова
цитирай
14. lado - :))))))))) Поздрави, ти доказа, ...
19.07.2010 14:35
kass написа:
:)))))))))
Поздрави, ти доказа, че за идеите няма граници... получаваш всички пловдивски аплодисменти!

Благодаря!
цитирай
15. lado - има неща, които можеш повече от в...
19.07.2010 14:36
pontis написа:
има неща, които можеш повече от всеки друг.

Само дето не знам кои са те. :))))))
Благодаря!
цитирай
16. galina1 - Ладо,
20.07.2010 20:06
Само през трупа ми може да се свали Альоша. Ще има преди това фатки от куокишункай. Ако не ти е известен този спорт тъкмо ще се запознаете. Мда. Хе, това беше стръв и не удържах на напъна да замълча. Мелпомена Филипополска е върха. }}}
цитирай
17. boristodorov56 - lado
21.07.2010 15:38
Галинчето Първа ще ни трупясва! Не дава Альошката - все едно и е първи братовчед.
Но тя не удържа на думата си - още не съм получил едни доказателства за един Велик Българин, а се опитваше да ме убеди, че съществуват.
Та и за това - така - само си приказва.
Но ако знаеш какви псувни получих за този си мерак да гътна бляда - не ти е работа!
Псуваха ме, сякаш искам да оскверня гробовета на родителите им едни иронични икономисти -
а не паметника на един окупатор.
Бога ми, това не са българи - това са хора без капка национално достойнство и чест.
Но, Альошката ще бъде съборен, това е повече от сигурно - дори да призовават Червената армия да го пази.
Съжалявам, Галинче - колелото на историята се върти!
Благодаря, че ме сайдиса.
цитирай
18. lado - Галинчето Първа ще ни трупясва! Не ...
21.07.2010 15:44
boristodorov56 написа:
Галинчето Първа ще ни трупясва! Не дава Альошката - все едно и е първи братовчед.
Но тя не удържа на думата си - още не съм получил едни доказателства за един Велик Българин, а се опитваше да ме убеди, че съществуват.
Та и за това - така - само си приказва.
Но ако знаеш какви псувни получих за този си мерак да гътна бляда - не ти е работа!
Псуваха ме, сякаш искам да оскверня гробовета на родителите им едни иронични икономисти -
а не паметника на един окупатор.
Бога ми, това не са българи - това са хора без капка национално достойнство и чест.
Но, Альошката ще бъде съборен, това е повече от сигурно - дори да призовават Червената армия да го пази.
Съжалявам, Галинче - колелото на историята се върти!
Благодаря, че ме сайдиса.

Брех, Борисе, ти разбираш какво е написал бъгът галина1 !??
Значи разбираш какво си говорят кокошките - галина нали значи "кокошка" !
цитирай
19. boristodorov56 - 18. lado
21.07.2010 16:58
Това за кокошката не го знаех.
Пък и не съм питал Павел Серафимов - Спароток.
Па не съм и орнитолог.

Но иначе се разбираме отлично с Галинчето 1 - все пак живеем от двете страни на Бунарджика.

цитирай
20. galina1 - Ладо,
21.07.2010 19:04
когато ядеш кокошка,винаги ще се сещаш за мен отсега нататък. Направо ще ти се врътне главата. Бон апети с кокошката! Аз обаче не съм това животинче. Тук Борис излезна поне процент джентълмен, което му прави чест и един + от мен. Борисе, Альоша не трябва да себуда, Ботев е писал "Символ Верую" и доколкото се информирахоттук ооттам иманякоя и друга промяна. Верно е,че до онзи момент приемах четивото буквално, което ее свързано с френската революция променила света като цяло. Борисе, светът се променя, но ти не и това жалкото. Искам да видиш малко напред, да видиш по-далеч от носа си, да не ставаш людоед, да неставаш толкова издълбоко заблуден. Нямам против да сиимаш разбиранията, да имааш отношение към миналото, но това, че си бил еди какъв си, едва ли е основното постоянно да дълбаеш една и съща дупка, която се копаеш още много време, защото не си започнал още повърхността да изчистиш. Борисе, имай си своитеразбирания, но не сставай примитив. Нямам нищо против теб, само искам да се осъзнаеш. Ботев си е Ботев, и след като толкова го уважаваш направи необходимото спрямо себе си. Можеда сме трънки и глогинки, но живей в съвремието. Съжалявам,че изпаднах в слабоумие. Едва ли беше необходимо. Просто ми омръзна да ме обиждат хора, които не ме познават.
цитирай
21. galina1 - Що се отнася
21.07.2010 19:07
до името Галина - това означава "тиха вода", а не кокошка. В абсолютна идентичност съм с името си.
цитирай
22. lado - Gallina - напиши го така, удари &...
21.07.2010 19:20
Gallina - напиши го така, удари "търси" - друго ,освен кокошки на снимка и теми с кокошки няма да излезе.
А, все пак е кокошка - ама на испански, я да видим какво значи например Галина бланка? Бяла кокошка значи, и на етикета това се вижда.....
Няма нужда да питаш Спароток - съжалявам за всички Галини - но ето и сега има родители , които искат примерно да си кръстят дъщерите "Вувузела" . И за тях съжалявам ...ма не чак толкова много!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lado
Категория: Изкуство
Прочетен: 2640927
Постинги: 65535
Коментари: 5893
Гласове: 20657
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031