Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2010 14:06 - Не е лесно да си тиква....
Автор: lado Категория: Политика   
Прочетен: 1486 Коментари: 10 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Сънувах странен сън в къщата си в Банкя -
всички ние бяхме големи жълти тикви,
които спокойно си растяха в задния двор на Кобурга.

Един ден стопанинът дойде, огледа ни,
откъсна ни, наряза ни на парчета,
поръси ни хубаво със захар,
изпече ни в една фурна,
натовари ни на една талига
и тръгна да ни пробутва в политиката.
Мене ме пробута на две момчета с кожени якета -
те ме опитаха и ме изплюха - не обичали сладко.
В този миг аз се събудих и изкрещях:

Не е лесно, не е лесно да си тиква.
Не е лесно, не е лесно да си тиква.
Не е лесно, не е лесно да си тиква.
Не е лесно, не е лесно.

Драги посетители,
добре дошли в ресторант "ГЕРБ".
Персоналът на заведението,
начело с главния готвач (............. ..............),
който в момента приготвя специалитета
си от недоклатени реформи,
ви пожелава приятно прекарване и добър апетит.
Шеф дьо сал - Цв.Цв. - бие престъпниците като барабани.
За вашето настроение се грижи оркестър
с диригент Тетка Цачева - бас профундо...., е шегувам се - само се бръсне, не е чак бас...
И накрая - конферанс,
илюзии и сценична акробатика -
Фидос Фидосов - в скоро време ще го признаят за континент .

Не е лесно, не е лесно да си тиква.
Не е лесно, не е лесно да си тиква.
Не е лесно, не е лесно да си тиква.
Не е лесно, не е лесно.

Така, сега можем да попееме заедно.
Готови ли сте? (Е-е-е-е) - гледайте Боко:

Не е лесно, не е лесно да си (тиква).


Тагове:   тиква,


Гласувай:
18



1. doriana - Хахах! Стана ми добре като го про...
05.10.2010 14:33
Хахах! Стана ми добре като го прочетох, някак си! Що ли? Сигур съм тиква...
:)
цитирай
2. haralanov - Тъжна работа...
05.10.2010 15:30
Докъде ли ще стигне държавичката ни след 3 години?
цитирай
3. mikino - Аааа мерси за поканата ама да питам:
05.10.2010 16:36
КФИ пари?
цитирай
4. bowman - ... ; )
05.10.2010 18:32
Това че не е лесно да си тиква си спомням Милена го подхвана едно време ама ставаше дума за градината на българската музика . За господин царя , да се наведе горкий тикви да бере и на пазар да кара не му е много в стила, ще му развали осанката ; )
цитирай
5. lado - Хахах! Стана ми добре като го про...
05.10.2010 19:20
doriana написа:
Хахах! Стана ми добре като го прочетох, някак си! Що ли? Сигур съм тиква...
:)

Сите излезнааме тикви....Де да бехме жълти, а то - зелени!
цитирай
6. lado - Докъде ли ще стигне държавичката ни ...
05.10.2010 19:22
haralanov написа:
Докъде ли ще стигне държавичката ни след 3 години?

Минчо ,де ме прощаваш, пък и другите - Боко беше прав за обрания бостан!
Но пък който се нада на бостан, се разочарова ,че е вече обран...
цитирай
7. lado - КФИ пари? За наши хора - без пари!
05.10.2010 19:23
mikino написа:
КФИ пари?

За наши хора - без пари!
цитирай
8. lado - Това че не е лесно да си тиква си сп...
05.10.2010 19:24
bowman написа:
Това че не е лесно да си тиква си спомням Милена го подхвана едно време ама ставаше дума за градината на българската музика . За господин царя , да се наведе горкий тикви да бере и на пазар да кара не му е много в стила, ще му развали осанката ; )

(Ера - тфа е на Ера, едно от малкото български ясновидски попадения...Поздрави!)
цитирай
9. haralanov - Добре де...
05.10.2010 20:01
Като знаеш,че бостана е обран,що се цаниш за пъдарин?
Тъй де,логично е...
цитирай
10. lado - Като знаеш, че бостана е обран, що се ...
05.10.2010 20:05
haralanov написа:
Като знаеш,че бостана е обран,що се цаниш за пъдарин?
Тъй де,логично е...

Не е знаел, дори и не е предполагал - оттук и разочарованиеото му!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lado
Категория: Изкуство
Прочетен: 2642135
Постинги: 65535
Коментари: 5893
Гласове: 20657
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031