Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2010 14:43 - Боко : "Като няма хляб, яжте асфалт! Ще ви оставя тези магистрали, пък вие ги правете каквото искате!"
Автор: lado Категория: Политика   
Прочетен: 295 Коментари: 1 Гласове:
12

Последна промяна: 10.10.2010 19:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Магистрала "Люлин" трябваше да е готова в края на 20091 после до 20 декември 2010, сега пък чак през май 2011 ....май.

От форума на "Днес":

Пътувам всяка седмица за Перник през Големо Бучино и положението е следното:
1.Няма готов нито един тунел - мисля че бяха 5 броя
2.Естакадата до Драгичево от Големо Бучино е на етап фундиране на пилоти.
3.Според мен магистралата ще бъде готова напълно някъде около септември -октомври 2011г.
Не е добре да лъжеш - истината просто се вижда.

.............................................

 
Ами човекът май много ясно ти го е казал, но с гербавата си тиква едва ли можеш да го схванеш. В белите държави когато правиш подобен проект най-първо правиш анализ на ползите и разходите от този проект - т.н. ефект на въздействие. До момента аз не съм чул нищо смислено за ефекта от този проект. Когато някой излезе и ясно каже какви ще са ползите и какви ще са негативите от него и се установи безспорно, че ползите са значително по-големи от негативите бих приел, че тази магистрала е необходима. Защото предполагам ще се съгласиш, че между магистрала и магистрала има разлика. Ако направиш магистрала между село Горно нанадолнище и Долно нанагорнище където автомобилния поток е незначителен това ще си е хвърляне на пари на вятъра. Резултатът към момента от магистрала Свиленград - Тракия за България се изразява в тотална загуба - подръжката и е доста по-скъпа от събраните такси - най-вече за международен превоз и то основно от Турция. Това с прости думи означава, че ние субсидираме износа на турски стоки. Така че аз мога да ти кажа има ли полза от тази магистрала, когато някой даде нещо конкретно. Иначе нямам желание да спонсорирам и субсидирам с моите пари никой.

 ..............................................................

Какво ще оставиш!?!
Возил ли си се на автомобил в чужбина?
Тук по магистралата все едно каращ по паваж.
И като завършат някой път и го асвалтират почва да пропада и го затварят за ремонт.
Е, защо тогава са го правили този път?
Нека всеки отиде извън България (незавимо къде) и забележи какво е качеството на магистралите.
В Гърция като вдигнеш скоростта и колата ляга на пътя и става по стабилна.

................................................

Всичко това е преднамерено! Това е направено, за да не заспиват шофьорите! На запад имат назъбени банкети, за да може ако заспиш да усетиш като излезеш от пътя. Тука изобщо не можеш да заспиш. Дупка отляво, дупка отдясно, милиционер, който пресича магистралата, за да спре някой от другата страна на пътя. Ха заспи де! Освен това дупките са много ефикасни за ограничаване на скоростта. Запада много хляб има да яде докато ни стигне ей!
Ах, колко познато :) Ще режем лентичка (всъщност то ще е май за трети път), а магистралата ще я довършваме после :). Браво, ама лошото, което тоя даващия е изпуснал да отбележи е, че просто тия от ЕС си прибират паричките, а ние си я плащаме като попчета :). А и с последните увеличения от над 130 млн. бая скъпичка излезе.

................................................................

"Пускаме ги тези платна, за да не ги прекарваме през Радомир и Перник, а да си вървят през магистралата”, уточни премиерът..." Не нарушавайте законите госин Премиер! Как ще пускате хората през магистралата,като няма акт за пускане на обекта:)))))))))Нали затова обвинявахте предишните:)))))))))) Всъщност вашето не се брой! То е в полза на хората:)))))))))))))

.................................................................

Бобчо, много ком. издания четеш :). Айде сега аз да те светна за няколко неща: Първо тук далеч не е данъчен рай. Това е само на хартия, да не говорим, че освен нисък корпоративен данък за инвестиции са необходими и мн. други неща. Няма да се впускам в подробности, само ще отбележа, че за последната година тук инвестиции няма. Не ме разбирай грешно, не само Тиквата е виновна за това, а и всички предишни. Това, че имаш най-евтината работна ръка далеч не е нещо за хвалене, просто показва пътя по който многото мераклии да ни спасяват ни водят - т.е. пътя на Индия и др. диви азиатски страни, а не на Европа. От изграждането на инфраструктура има полза, само ако знаеш как да я използваш. В нашия случай резултатът от наливането на пари в магистрали е, че турските и китайските стоки стават още по-конкурентноспособни, а разходите за изграждане и подръжка на тези инфраструктури остават единствено и само за наша сметка и ни гърбят с още по-високи данъци и такси. Доказателството - ние така или иначе нямаме производство, така че нямаме какво да транспортираме, а миналата година, когато за първи път беше направен опит за пазарно ориентиране на ползването на магистрали (не беше от Тиквата) просто Турция ни скръцна със зъби и предвиденото увеличение на тарифите много бързо беше забравено. Така че вместо да четеш комунистически издания като 24 часа вземи да прочетеш някоя книжка по макроикономика.




Гласувай:
13


Вълнообразно


1. razkazvachka - Е, то с яденето на магистрали е ясно -
10.10.2010 17:24
все на оглозгани рибета попадат при разкопките....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lado
Категория: Изкуство
Прочетен: 2642372
Постинги: 65535
Коментари: 5893
Гласове: 20657
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031