Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2010 20:56 - Само още едно такова интервю, и ще си срежа вените - за радост на бойковистите!
Автор: lado Категория: Политика   
Прочетен: 153 Коментари: 0 Гласове:
1



"Нестихващите коментари целят само едно - да се търси пробойна между Борисов и Цветанов." Това казва вицепремиерът и министър на вътрешните работи Цветан Цветанов в интервю пред вестник "Труд". "Друго обяснение нямам за тази истерия. Но искам да успокоя всички, които вярват в подобна хипотеза - Цветанов и Борисов са тандем. Рейтингът трябва да се разглежда сумарно на двама ни. Защото това, което постига Цветанов, не би могъл да го направи без подкрепата на Борисов като министър-председател. Ние сме като скачени съдове. Премиерът обаче поема по-голямата част от ударите, свързани с проблемите във всички сектори на държавата, наслагвани с години, и естествено понася най-големите негативи“, допълва още той. Според него премиерът Борисов не е ревнувал, че той има по-висок рейтинг от неговия. “Не съм усетил и грам ревност, нито пък в следващите дни, когато на ден сме имали по 5-6 разговора. Не е имало промяна в отношенията нито от моя, нито от негова страна.“ Цветанов заявява още, че когато премиерът е нямал възможност като кмет да прави структури, “аз обикалях страната, още тогава говореха: Цветанов ще вземе партията. И къде ще я вземе Цветанов тази партия? Тя е съвместен проект с безспорен лидер Борисов - и с всички останали, които сме част от този проект, с областните и общински ръководители, с членовете, симпатизантите, с депутатите и кметовете.“ “Излизайки от вкъщи аз винаги искам да бъда изряден в облеклото, да бъда изгладен, с изчистени обувки, всичко в мен да е подобаващо на институционалното представителство, което имам като вицепремиер и министър“, заключава още той. “В началото на развихрилите се коментари около рейтингите и кандидатурата за президент премиерът лансира моето име. След това каза: “Не ме ядосвайте, защото мога да съм и аз!” Така че в тази посока всичко ще бъде допълнително дискутирано, а окончателното решение ще бъде взето в навечерието на кандидатпрезидентската кампания.“ “Може би Дянков бе набелязан като удобна мишена за обстрелване от всички политически опоненти и Първанов, вероятно подлъган от своите съветници, влезе в този сценарий. Ако президентът не бе направил това, днес институционално отношенията ни щяха да бъдат много по-добри.“, пояснява още вицепремиерът. “Борисов има изключителни качества, които аз не притежавам, и обратното. Но в комплект и в отборна игра, каквато е политиката, когато взаимоотношенията ни са градени на искреност и всеотдайност, това не трябва да поражда притеснения - нито за него, нито за мен. Аз от него нямам тайни в работата си. Той е разбрал, че не мога да бъда царедворец, шут - да казвам колко е велик и добър. Изпитвам удовлетворение от разговорите ни, защото са искрени и равнопоставени. Ако имаш доверието на Борисов и му изложиш аргументи, той ще вземе най-правилното решение. И то никога не минава през призмата на неговото его. Винаги през призмата на най-доброто, което трябва да се направи.“ В интервюто пред вестника Цветанов съобщава и за нови операции, които ще бъдат свързани с икономически престъпления в изпълнителната и местната власт. “Предоставил съм на премиера и на министър Дянков анализ - да оптимизираме работата на МВР и ДАНС с цел да повишим приходната част на бюджета. Работим и по няколко съдии. Въпросът е да докажем и заловим лицата, които предават съответните финансови облаги за купуването на тази справедливост.“ /БГНЕС /




Тагове:   още,   интервю,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lado
Категория: Изкуство
Прочетен: 2654387
Постинги: 65535
Коментари: 5893
Гласове: 20657
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930