Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2014 15:45 - БКП=БСП=ДС - ПРЪВ ПРИЯТЕЛ И ПОДЧИНЕН НА ЧК=НКВД=ФСБ
Автор: lado Категория: Политика   
Прочетен: 640 Коментари: 0 Гласове:
26

Последна промяна: 03.08.2014 15:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Николай Кобляков, който е отявлен противник на режима на Путин,  е на свобода. Той бе арестува на софийското летище на 29 юли при опит да отпътува за Париж. Задържането му бе постановено от българската прокуратура по искане на руски съд и московската секция на Интерпол. В петък вечерта Софийски градски съд освободи от ареста Кобляков и му наложи мярка за неотклонение „подписка”. В защита на опонента на Путин се обявиха хиляди правозащитници в Европа и България.


 - Разказвате, че полицаите са ви питали, защо сте срещу Путин, след като той е единственият възможен спасител на България. Вярно ли е това?

- Да, това много ме озадачи. Трябва да подчертая, че останах с впечатлението, че повечето служители в следствието са там от времето на Тодор Живков.
 Ако ме върнат в Русия - съм мъртъв, но тук в България ми идва понякога глупавата мисъл, че мога да бъда отвлечен от руски агенти. Но не просто за да ме отвлекат, а за да докажат, че съм избягал, потвърждавайки вината ми. Това е на теория, но тези мисли ме измъчват. Ако утре изчезна и се появят снимки с мен, че съм на Малдивските острови, да знаете, че не е вярно, а че съм мъртъв или някъде заточен в Сибир.

 

- Капан ли бе идването ви в България? На коя организация гостувахте?

- За сега нямаме данни, за да го твърдя със сигурност. Това е една от версиите. Събираме информация, която се натрупва все повече и повече. Бях поканен от известно българско дружество, относно бизнеса който развивам. Интересното е, че след пускането ми от ареста нямам никаква връзка с тях. Знам ли сега е уикенд, може да почиват.
 

- Възможно ли е руските служби да уреждат сметките си с вас чрез българските? Компрометирали това България?

- Смятам, че има някаква координация, но нивото на тази координация не мога да преценя. Но почти сигурен съм че такава обвързаност е имало.




Гласувай:
28



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lado
Категория: Изкуство
Прочетен: 2653709
Постинги: 65535
Коментари: 5893
Гласове: 20657
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930