Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2015 16:06 - Таткото от трол-център Олгино, Русия
Автор: lado Категория: Политика   
Прочетен: 760 Коментари: 2 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

 

Близкото бъдеще, Русия:
– Татко, вярно ли е, че Русия е велика страна?
– Вярно е, сине.
– А защо тогава не можеш да ми купиш колело?
– Защото нямаме пари.
– А защо живеем толкова бедно?
– Виждаш ли, сине, живеехме добре, но на другите страни не им хареса начина, по който живеем. И те се разбраха и направиха така, че да живеем зле.
– Какво не ми хареса?
– Ами, ние си върнахме Крим и искахме да си върнем Донбас …
– Бяха ни ги взели?
– Ами, това е сложно, синко. Формално, повтарям – формално, те принадлежаха на Украйна …
– Формално – това е по закон, нали?
– Може и така да се каже. Но ние мислехме различно. Те, как да кажа, едно време бяха наши, но ние ги дадохме. След това променихме мнението си и си ги върнахме, защото решихме, че сме сгрешили.
– Значи, мога да си взема обратно пистолетчето, което дадох на Дима миналата година?
– Не, сине, това е различно …
– Но защо?
– Ти още си малък.
– На тези снимки, където като малък съм на море, това в Крим ли е?
– Да, синко.
– Когато си го върнахме?
– Не, това стана после. Тогава все още беше украински и почивахме там всяка година.
– А сега защо не ходим в Крим?
– Защото нямаме пари, в Крим хотелите сега са само за богатите, а простолюдието не го допускат там защото има много важна военна база.
– А Донбас не можахме ли да си върнем?
– Не, не можахме.
– Там можем да отидем, казвал си, че в Донбас живеят баба и дядо? Мама ми е разказвала, че сте ходили при тях на път за Крим.
– Не можем, сине. Първо – твърде е скъпо, а ние нямаме кола, и второ – опасно е – всичко е минирано, а аз не съм сигурен, че там искат да ни виждат.
(мълчание)
– Татко, а ти какво си работил, когато се е случило това?
– Работех в Интернет, в Олгино, агитирах за руски Крим и руски Донбас.
– Татко, оказва се, че по-рано сме ходили при баба и дядо и в Крим. С наша кола. А сега Крим е наш, но не можем да отидем там? И заради това, ти вече нямаш кола, а аз – велосипед?
(въздишка)
– Да, сине, така излиза …
– И ти си агитирал за това в интернет?
(още една въздишка)
– Ами, да …
(пауза)
 

 

a_s_k_e_t




Гласувай:
1



1. mamkamu - :)
11.02.2015 18:56
Добре ме разсмя, Владо :)
Детето, като порасне, дали няма да тегли една майна на баща си, се чудя?! Макар че историята не подкрепя никак моето чудене...
цитирай
2. lado - Всичко е възможно
11.02.2015 19:09
mamkamu написа:
Добре ме разсмя, Владо :)
Детето, като порасне, дали няма да тегли една майна на баща си, се чудя?! Макар че историята не подкрепя никак моето чудене...

Аз никога не бях си помислял, че СССР ше се разпадне, па стана.
Руската липса на правилен фундамент ще доведе или до разпад на РФ, или 3-световна
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lado
Категория: Изкуство
Прочетен: 2654015
Постинги: 65535
Коментари: 5893
Гласове: 20657
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930